1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 605421 inlägg · 6213 ämnen
2947939 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2025-12-04
sargad: Jag tar det du tar.

SKRIDSKOSKENAN: haha har du gått bom igen nu på Dalton trots nya skinnbyxor och lejon handväska

Modano: Hoppa in i båset och dra den där harangen för alla sjuttielva fwds som sätter myror i naveln på motståndarvakterna. Måste bli extra skott-träning nu för att vända denna skit. Hur ska det här gå på ett kokande Hov mot ett Jyrgårn som har transatlantspets.. Näääe, hörje, hörje nu är man skeptisk inför fortsättningen.

Modano: du skulle inte ens få bromé på fall o de säger egentligen allt.

Rallarn: målskyttar växer ju inte på träd direkt så oddsen att vi ens hittar en till nästa säsong är låga... att vi skulle få in en sådan redan denna säsong är nog obefintliga

KulltorpsOlli: Jepp 1O0% äkta.
Har lite skit om laget och skitspelare som är skönt att vräka ur sig här när det går emot.
Bara Jonte, Genborg o JJ som får godkänt i höst.
Utan Jonte och med lövtunn plånbok nästa sässe så ser det förbannat brunt ut helt enkelt... om vi inte redan ryker mot LIF i vår.
Den som ser nån möjlig positiv vinklig kan inte se nykter på dagsläget för nu är det bruuuunt.

SKRIDSKOSKENAN: Sminka av dig och glöm inte snutte filten säger som Hedström jag pissa ner dig även om du fäktar med handväska skinnbyxor mm

SKRIDSKOSKENAN: Modo är trollens huvudstad så den gubben går jag inte på. ;-)

SKRIDSKOSKENAN: Vem vill ha troll i ett forum??
Det är väl onödigt och bakåtsträvande…

KulltorpsOlli: du före språkar ett fritt forum men ska rida ut om vi är några som har åsikter om penseldragen ?

okej. låt heffners hålla på då o sluta skrik på mods eller kalla denna för troll. om du nu vill fortsätta använda denna retorik

SKRIDSKOSKENAN: Men låt folk ha sina penseldrag!
Vad spelar det för roll?
Alla dessa forumriddare som ska styra vad vi känner som supportrar….
Varför försöka stänga ner allas känslor? Jag fattar inte.

Alla reagerar olika på olika saker. Men det är ett fritt forum. Orkar man inte läsa om andra supportrars känsloyttringar, så kanske man ska vara ngn annanstans.

Jag tycker Timrås HS är det bästa. Respekt och kärlek till vårt lag genomsyrar det. Och alla får bearbeta sina känslor fritt. Det är inte så i alla forum.

Vad är problemet? Jag söker inga likes, jag är 54 år och skiter fullständigt i vad ni tycker om mig. Har följt Timrå i 45 av dessa år.

Och jag respekterar dina åsikter.

Jag älskar Timrå IK och älskar det fria ordet.

Modano: o du är vår bromé. låter o viftar mycket , men säkert värsta fjollan själv.
ha en bra helg du med grrr handväskor grrrrrrrr

2947939 · »