Olli Nomadinen : absolut så är de det. Modo gör det bra. Även ett bevis på att tålamod lönar sig . Sparka tränare titt som tätt ...inte så mycket . Titta på linköping.
Karlsson74: Vi har ett gäng hemvändarstjärnor med bäst före datumet långt bakom sig och en tränare full av oneliners och hett temperament men utan taktiska kunskaper
{469}:Vi måste hitta rätt väg framåt. För potentialen finns i detta lag. Men det är rätt brådskande att få ut den nu.
Vi måste hitta tillbaka till spelet vi hade tidigare i höst när vi var som bäst. Och hålla en jämnare nivå. Klarar vi det? Vi får se. Tycker vi ska börja med att Juel ska stå de flesta matcherna när han är i form.
Det vore mycket tråkigt om vi vaskade bort denna säsong då vi har största chansen på väldigt länge att utmana om LeMatpokalen.
Vi ligger fortsatt topp 6. Men det måste vända inom kort. Vi har definirivt inte råd med 3-5 ytterligare förluster irad förutom de 6 vi redan har. Jag tror på lagwt och Jokinen trots de senaste matchernas ras och att det känns tungt nu.
Olli Nomadinen : Säger inte att det är en garanti för nånting. Men Karlin har fått sina skopor från supportrarna genom säsongen. Att likt Jokinen bara köra på utan att förändra så mycket, speciellt inte under matcher.
Däremot så verkar hans tålamod och kontinuitet bära frukt just nu. Det skall heller inte glömmas att Jokinen trots allt kor sin första säsong här. Mycket är nytt både för honom och spelarna.
Vi hoppas inte vi fått se det bästa av denna truppen än helt enkelt. Vi har trots allt en hyffsat bra defensiv struktur där vi släppt in rätt lite mål sett till övriga konkurrenter.
Lägg därtill att vi kan begära mer av spelare som Wedda etc, som inte gjort mål på 20 matcher. Något som vi inte kan lägga på Jokinens konto då han fått alla chanser i världen. Men samtidigt så är vi beroende av att våra dyraste spelars faktiskt levererar också.
Nu ska jag släppa hockeyn 10 dagar. Avslutar den här kvällen med att konstatera att jag är en jävla kappvändare. Jag känner det själv. Kommer förmodligen skriva några spaltmeter om hur jävla fenomenal Jokkinen är och vilket satans lag vi har om vi vinner ett par matcher efter uppehållet
JonteD: Ja, Jonte Dahlen läser här likasom många andra spelare i laget det vet jag också.
Därför vill jag be om ursökt för mina inlägg tidigare idag. Min kärlek till laget och vilja att vi ska vinna gör att jag mår dåligt när det inte går bra och jag måste då skriva av mig min besvikelse
Ni ska veta att de flesta av oss supportrar älskar er och tror fortfarande på er. Kämpa på och försök hitta väger att vinna igen. Till slut kommer det att vända.
Vi är Timrå och vi ger aldrig upp! I med och motgång stödjer vi er.
Zäta75: Det som är tryggt att veta är att en hög kapacitet finns i den trupp man har .man har visat den stundtals under säsongen. Vi har som sagt en av ligans allra bästa målvakter i Juel.. kör på honnom.nu...han är vår slutspelsmålvakt om vi nu tar oss dit? sen får johansson köra någon enstaka för att hålla igång .
Olli Nomadinen : Haha. Jag har gått i fällan med. Lovade ju att jag inte skulle gå in i loosermentaliteten längre. Tar alltid ut det värsta i förskott. Finns det nått rehab med avdelning för en supporterjunkie med diagnosen Borderline-supporter?
Modo gör det bra. Även ett bevis på att tålamod lönar sig .
Sparka tränare titt som tätt ...inte så mycket . Titta på linköping.