1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

578017 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Modo 2004-12-30

« · 479323 Till forumet


Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Friman SR: det är otroligt vi slipper se lille Åke Andersson. han har ju nästan dömt varenda modo match de senate sesongerna.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Helt sanslöst, ringd entre kl 4 och de hade nyss fått in 3 returbiljetter! med ren tur kommer jag på matchen! halleluja! nu tar vi 3p åxå!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Bo Bly: Hej har du billjetten kvar så hör av dig till 0737356667 det finn en vill ha tag i en billjett.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Ikväll gäller bara en sak..........3 poäng!
Efter den dyrköpta segern mot Luleå i tisdags så
är vi liite kort med folk,men vi ska j-a inte skänka bort
några poäng ikväll på hemmais..
Kämpa o kriga...blod,svett o tårar i 60 minuter..
Jag är säker på vinst ikväll...
Det finns en stor kapacitet i detta lag och bredden är
större än någonsin...
Så kom igen Timrå IK!!!
Skönt att inte Koskinen var aå allvarligt skadad...
Till sist...kör så d ryker......

Älska Timrå Ik i vått och torrt ALLTID!!!!

Lall On Lall On..

P.S:Mina tankar går oxå till de anhöriga som saknar
släktingar i Asien....D.S
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Poffa: Jaja säger du det så. Jag hoppas innerligt av hela mitt hjärta att du har rätt.

För det som utspelades i tisdags vill jag helst slippa se igen på en överskådlig framtid.

Tufft å fysiskt men ingen rullstolshockey där ambulansen får åka skyffeltrafik till lasarettet med sargade och söndertrasade hockeyspelare.

Det inbegriper även MoDo Hockey. Fastän jag ogillar laget så önskar jag ingen bli skadad!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
ernie eagle:
 
Ääh, Thomas har varit en av Sveriges bästa domare de senaste två åren. Dessutom är det inte två sådana lag som möts i kväll.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Poffa: Risken är överhängande att han inte dömer alls och på så vis tappar matchen fullständigt och att vi får se ett nytt Norrlands(s)lag i Sydkraft ikväll!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
ernie eagle:
 
Part i målet blir han väl först då Brynäs träder in i handlingarna? Eller skulle han döma bort Timrå för att ge Brynäs chansen att komma närmare dem, eller tvärtom? Nä, Tomas Andersson är på intet sätt partisk då han dömer Timrå - MODO.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Poffa: Njae....jag räknar honom som part i målet eftersom han sommartränar med Brynäs IF.

Thomas kan hålla till i Allsvenskan eller döma i Söder!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
ernie eagle: Thomas Andersson är väl den ende eller iaf en av få domare vi har här i landet som kan hålla en och samma nivå matchen igenom. Sen om nivån är lagom eller inte är ju en annan fråga. Men han är iaf konsekvent...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
88Lindkvist: Säg inte det, säg kanske kanske kanske...

"Skägget" kan skrälla vettu å sätta in "Polacken" mellan målstolparna, om han inte är allt för stinn efter all julmat vill säga :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
ernie eagle: Vart ska man dra gränsen? 100 mil? 50 mil? Eller som jag tycker, ingen gräns alls?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
ernie eagle:
 
Om det är mellan två av hans värsta ärkefiender, kommer det inte betyda att han dömer ganska så bra med tanke på att han inte vill ge något lag fördel?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Janken: Hur i h-e kan Thomas Andersson (brynäsdjävel ända in i själen) få agera rättskipare i ett länsderby mellan två av hans värsta ärkefiender, helt f*ck*ng horribelt!

UPPRÖRANDE!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
gud: haha.. sant! =)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
En bekant till mig har blivit sjuk och kan inte gå.Han har
1 ståplatsbiljett till salu för 100 kr.Finns det någon intresserad
skicka meddelande så får du telefonnumrett av mig.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
88Lindkvist: Hörde att han tränat hos miro salar.... så nu koppar han tom höre än förut
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Reconn: Lika bra det för sollet salo står väll för modo?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
gud: Nu har du helt fel Guden... det blir tvåsiffrigt... tänkte köpa matchlott 9-9 jag
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
MoDo-PATTE:
Inte börjar vi att grina för att Aftonblaskan tippar
att Timrå IK ska förlora..Tvärtom lilla gubben..
 
Som TIKA skrev så har ju blaskan skrivit att Timrå IK
ska förlora 3 matcher i rad och ändå har laget inte förlorat..
 
Hade jag varit dig så skulle jag ha varit nervös..
Men själv klart så vinner Real Moodoo matchen
med 9 -2..Grattis till segern skriver jag redan nu... 
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
TIKA: men haha aftonbladet tippar :D börja du grina näru läste de lr? :O
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Finns det någon som sitter och trycker på en sittplatsbiljett till ikväll?? Mejla då!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Aftonbladet har tippat Timråförlust tre matcher irad nu..
De hade fel mot Mora och Brynäs..
Dde får fel ikväll också!
Timrå mot seger!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Paddan: Tommy har alltid varit en glädjespridare. Han gör jämt någon glad. Är det inte vitryssar så är det kanadicker som står där o hoppar och gläds åt både det ena och det andra. Personligen så tycker jag att ni borde släppa fram lill Z. Han har i alla fall framtiden för sig även om han fortfarande ser ut att krypa fram. Vad nu det kan bero på? Maj be, "Skägget" kanske kommer på lösningen?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Paddan: Att lilla Timrå skulle ha en chans mot Världens Bästa Klubblag är en vacker - men ack så orealistisk - dröm. Ingen bitterhet över detta dock. När ni längtat och pratat om detta i över tio års tid unnar jag er denna triumffärd. Vi får vara glada över vinster mot Luleå och Brynäs istället.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
El Aka Ali: Äh, kom ihåg att vi har Salo i målet, han kommer att tappa in 742 mål innan kvällen är över, och då talar jag bara om tröstmålen på MAX efter matchen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Paddan: Har du aldrig förut fått göra några glädjeskutt så är det läge nu på kvällen för så stor chans till segergarre har Modo inte haft tidigare i år. Mitt positiva tips 1-743.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
pyrre: Timrå IK har även med tre spelare i Mac´s AAA Hockey Tournament, för Team 17, som går av stapeln i Kandada just nu. Det är ingen överraskning att dessa tre heter Moe, Erixon och Johansson.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
En jäkla massa prat om vad spelare går för, är det spelarauktion eller vad är det frågan om?
 
Så har man vaskat av sig de första frossbrytningarna och tagit den första ICA-kassen med antidepressiva medel för att orka bege sig hela långa vägen till Timråområdet.

Dagens tips: En kassaskåpssäker seger med 742-1, Nordgren gör femton mål med tandköttet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
wesse: Man ser att äpplet inte faller långt från trädet...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
pyrre: Här kan du se vad dom går för
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
wesse:Vi får väl se på kabbencup vad dom går för.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Swordster: Varför är man med då
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
pyrre: De kanske inte prioriterar MoDocupen av förståliga skäl...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
pyrre: Lugn du tills 92;orna kommer, då skall du få se på återväxt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
El Maco: Ikvällska modo visa var skåpet ska stå.Vinst med 4-2.Och återväxten verkar vara god. Modo 89or i final i modocupen.Vart tog timrås återväxt vägen?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
 
Skaderapporten inför kvällens match säger att förutom de som är långtidsskadade vilar såklart Kalle Koskinen. Pär Styf beräknas vara igång i slutet av veckan och Kent Manderville är redo för spel, men vilar ikväll. Niklas Nordgren är spelklar men lär måsta bära nån slags skydd för ansiktet. Magnus Nilsson lider av yrsel och det avgörs först under dagen om han spelar eller ej.
 
Klart är att Johan Jonsson går in i laget.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Janken: Det kan knappast bli sämre än i tisdags....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Janken: För allas intresse verkar det som att det finns biljetter kvar tills ikväll att köpa på ticnet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Maggan:
DommarGävle!!!!
Ja! Andersson är inte rätt man att döma ett derby! (Min högst personlga uppfattning)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Friman SR: Jaha, då var den dagen förstörd. ;P
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Då är detta dagens matchtråd alltså.....
 
Domherrar:
Chef: ANDERSSON, Thomas
LM1: TAKULA, Leo
LM2: MOLANDER, Fredrik
 
FORZA TIK..........alltid, alltid..........
 
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
shanti: Gris lungt. Sveriges bästa #21 sätter 2 och Aalto 1. TIK MittOllonDoftarOliv  3-1.
 
LOVE PEACE AND ENTERTAINMENT
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
El Maco: ja med tanke på skadeläget så borde spelare som hansson,sundin och eventuellt också någon reserv junior visa framfart och ge allt dom har. Även om det kanske inte resulterar i mer speltid i framtiden så kan man visa att man är en god lagkamrat och en hockeyspelare man kan lita på.

Sedan vill jag se lite mer jävlar annama i vissa spelare som ibland bara åker och glider på plan...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Fanzin: Jag tror det blir tufft med alla skador. Undrar om Johan Jonsson kommer att få speltid. 
 
En förhoppning är att en sån som Sundin kliver fram nu när det ges utrymme.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Fanzin: Jasså får vi celebert besök idag...ja då ska jag se till att röda mattan finns på plats när du kommer :)

Själv tror jag på en tuff match nu när modo fått några ny killar i laget..kanske kan dom håla jämna skär med tikarna....

men klack vinsten lär nog gå till tik...eller???

ps...tipset på matchen....5-3 till tik så klart.
Kommentera

Timrå IK - Modo 2004-12-30
Fullspikat, hockeyfest, förhoppningsvis en bra hockey.
Ska bli otroligt roligt att åter få sätta sin fot i Sydkraft Arena...
mitt tips får bli 4-2 till Timrå =)
Kommentera

« · 479323