1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580359 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Modo 2004-12-30

479913 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Kronblom: Ja det var så jävla mäktigt, med tystheten, hörde också nån som var tvungen att vissla såklart:( den personen har nog fått för lite uppmärksamhet vid sin uppväxt... sök hjälp, du som inte kunde vara tyst en minut ens...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
scim: Exakt, Offentligt. Då ni skriver att han inte är lämplig, att han har tappat allt förtroende etc, öppet inför alla så är det en form utav uthängning.
Använd Mail funktionen eller annat om ni vill hålla på fjanta sådär, han har väl kanske gjort ett litet snesteg, men öyssna på moderatorernas uppmaning och lämna diskussionen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
scim: Möjligt, men vi har alla våra tolkningar av regler, eller hur?! Nu finns det betydligt bättre och mer passande kanaler här på HS för just detta, det vet även du! Då håller vi oss dit så slipper vi sprida den här gästboken med en massa meningslösa klagomål!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
ALLA: Det torde vara ställt utom allt tvivel att rätt så många är uppretade på en viss person. Det har med all önskvärd tydlighet framgått av de inlägg som gjorts!!
 
MEN!!!
 
Det står också i reglerna för HS att du INTE får hänga ut en person offentligt. Det är väl just precis det som görs just nu!!!
 
Jag uppmanar samtliga, och då menar jag SAMTLIGA att sluta upp med detta, omgående!!!
 
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Fanzin: Yeeeeee!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
gud: well done =)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
pyrre: Man behöver inte ha särskilt bra glasögon för att se att Peter är hur bra som helst. Men tydligen går det självklara och uppenbara att upprepa hur många ggr som helst. 40% av alla krönikor av Wennerholm har innehållt en mening i stil med "Peter Forsberg är världens bästa hockeyspelare". Att en sportjournalist inte kan bredda sitt innehåll mer är ju makalöst, speciellt med tanke på att det finns så otroligt mkt bra spelare i Elitserien just nu.

Iofs är det väl berättigat att skriva om honom nu, för Peter gjorde en grym match igår.. han var i en klass för sig i ett för övrigt blekt modo tycker jag.. så det är ju uppenbart att han kan ensam avgöra matcher. Han och Weinhandl är ett sjukt framgångsrecept :)

Dock blir man fundersam. De flesta spelare tycks bli akut skitnödig så fort 21:an börjar åka skridskor, visst förtjänar han all respekt, man bör vara beredd på att han kan hitta på precis vad som helst. Men då är det skönt att se någon som Sanny Lindström, han backar inte en tum. Ingen ska få åka mellan konor som på en träning. Det måste få smaka och göra lite ont om man är världens bästa hockeyspelare.

Gör som Sanny, ge dom en stenhård men schysst tackling så fort dom kliver in i vår defensiva zon! Dom ska flyga som vantar ut igen! Gud så jag myser så fort han delar ut en sådan.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
actionleif: mycket bättre tycker jag.. han gillar Timrå har jag fått känslan av.. däremot L-G Jansson, bu o bä, han kommenterade inte ens laget på radiosporten i tisdags då han skulle ge alla lag en kommentar
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
tjobba: Virus är ju sedan länge känd som Timrå hatare .. lite bättre har det iofs blivit i år tack vare TNT
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Knylan: håller inte riktigt med dig på 1-3 målet.. Det var trots allt ett fruktansvärt skott, enligt Virus från Canal+ så var Modos 1-2,1-3 och 3-4 mål inget Jimmy Kunde göra åt, jag håller nog med i stora drag på det
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Kronblom:
 
Ja verkligen, sorgband dessutom. Jag tycker det är helt rätt man inte ställer in några matcher nu efter katastrofen, folk kan behöva något annat att tänka på och hockey är ett alternativ. Tommy Sjödin sa i en intervju att han hade en god vän som just kommit hem från katastrofområdet och att han länktade efter att få komma till Gavlerinken och få se lite hockey för att komma på andra tankar.
 
 
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Per HApps: Vilken jävla hjälte du är per;) hahahahaaa
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Det var rätt mäktigt mrd en tyst minut igår!
Stolt kan jag säga att man blev för alla som hedrade offren i sydost Asien.
Synd att vid två tillfällen var det någon som försökte göra sig lustig.
Respektlöst!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Johan J:
 
För att vara en feting i stilettklackar så snurrade han då upp ert försvar fler än en gång igår.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Frisco: Säg någon match med Modo som INTE Mats Wennerholm sett i år. Bara undrar sådär, lite lätt.

Dags att gå vidare nu Mats, det finns andra kvinnor i livet än Peter Forsberg. Förstår att det inte är lätt, men någon gång måste brytpunkten komma.

Scim, vart är du?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
scim: Stod det inte överviktig, ofta gående i högklackat?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
shanti: Jösses shanti, vilken match säg DU egentligen? Har väl aldrig varit med om en så tyst tik-klack som i i andra perioden, det var ju först i tredje som tdk ramsan kom igång någorlunda. Samma sak med Tik, skapliga i första perioden tack vare massa pp, kraftigt utspelade i mitten innan dom hämtade igen sej någorlunda i tredje. Nä ta och putsa glasögonen till nästa match så ska du få se. Tik vann en poäng, Modo förlorade en poäng...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Som matchen ikväll utvecklades kändes en poäng som en halv seger. Känslan i andra perioden var väl att MoDo nog skulle rinna ifrån till en ganska lätt seger. Att sedan Modo vinner det kan kvitta. Poäng till bättre behövande, såhär i kristider. Dessutom vann Timrå mark i tabellen, och avståndet ned till MoDo är stabila (?) 17 poäng.
 
Att sedan Kenta Johansson ritat på för två år till, det gjorde bara kvällen än mer fullkomlig.. ;-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
El Maco: Kan meddela att matchen var bra med relativt bra tempo och bra spel från 2 bra lag. Timrå var nr större en modo under stort sätt hela matchen. Vi tappade lite i andra perren och släppte då in de målen som modo gjorde..kanske inte helt oförtjänt. Dock kritiskt till agerande från vissa Tik spelare. Sedan kämpade vi oss in i matchen i sissta perioden och kom ikapp helt rättvist och fick in 2 mål...mr tnt och mandorillen slog till.

Vad gäller läktar matchen vann tik klacken storartat när dom väl kom igång. Vart förvånad över att modo klacken som trots sitt relativt stora mannskap knappt hördes upp till oss i ljudbåset. Och trots att modo ledde med 3-1 kom ramsorna gång på gång från tik klacken. Kanske var det för att modo klacken har så fruktansvärt tomt i sitt rams-häfte. Dom har nog bara 1-2 ramsor dom kan..resten var för svåra att läsa för dom.

Sett över hela matchen hade oavgjort varit helt rättvist kanske till och med en tik seger. men nu gick det som det gick..låt domsjö-borna jubla över sin plus poäng för denna gång.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
El Maco: Jimmy Dangerous klarade sig finemagnus ändå, det tycker jag. Hade Rogge Carlsson satt sin för varje match återkommande "men-hur-fan-i-helvete-kan-han-skjuta-utanför-när-det-är-tomt-mål"-chans så hade vi ju vunnit skiten. Så det är Robban som ska ha smutsen denna gång.

Men det känns ändå som att Iika hade tagit 3-1 pucken från Mr. Skägg.

Modo-klacken är fyllda av kreativitet iaf. Börjar t.o.m sno trumkombos av oss. Säga vad man vill, men pinsamt är det. Sen vet jag iofs inte om dom bryr sig, speciellt inte när det var släktresa. En buss fylld med syskon.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
El Maco: aha okej! Går det inte att ha den kanadensiska kanalen i New york? annars får du fixa den:)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Dawidovski: I sammanfattning - tack gode hockeyguden för internet med hockeykväll, sportradio, hockeylive, webtidningar och framförallt alla sakliga och objektiva rapporter från Timråsupportrar som håller mig uppdaterad.
 
Min allmänna uppfattning om livets orättvisor framgår av min presentation.
 
För övrigt sändes den här matchen på kanadensisk teve tydligen. Vad fan hjälper det mig...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
El Maco: Mitt lag Torskade tyvärr... stökig match mot köttmurslaget från södertälje:) synd bara att slovakiens landslag gick om FBK nu i tabellen:( jaja det kommer fler matcher:) Jag var i timrå ikväll, var inte du det Maco?;) Snäll match var det, inga höga klubbor, förutom när zäta crosscheckade foppa i ansiktet lite löst... förresten, hur går det för dig att följa timrå ifrån new york? MVH
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Dawidovski: åapropåingentinghurgickdeförfärjestadikvälldårå?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Robban: Nu blev det ju inte riktigt så... tyvärr för eran del! Foppa råkade vara banans kung.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
rupert: Tror nog inte det kommer hända... foppa hade 3 poäng ikväll, Zäta hade 1 poäng eller?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
friskan: Apropå rättvisa så måste Andersson slagit rekord i kvittningar.
 
Synd att han blåste sönder 1:a perioden för att sedan inte ta på nånting. Förutom KalleAnka-utvisningen på Sedin för hjälmen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Emmelie: Jag var i Chicago för ett tag sedan. Chez Paul är nedlagt! Men det levde tydligen kvar många år även efter räkkastningen och budgivningen på döttrar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Frisco: Behöver man kunna sånt då!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
El Maco: :-)

Jag tror att Marcus lagt in en kvalitetskontrollspärr:-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
När Modo klacken drar in med flaggor med självaste Blues Brothers på så känns det inte bra. Legender har inget med Modo att göra. :P
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Frisco: Weinis är bra och Foppa är trevlig (iallafall efter matchen ikväll).

Grattis till två poäng, synd att vi inte höll ut några sekunder till, det hade varit rättvist med 3-3 i slutresultat.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
shanti: Hmmm. Matte har aldrig varit din starka sida.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Frisco: Tänk vad mycket enklare det var att moderera ikväll jämfört med i förrgår. Alla har uppfört sig exemplariskt de senaste timmarna.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Frisco: Jasså...är du lika nöjd över de 3 tappade poängen :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Rooster23: Och vips så gjorde Weinis 3-4 på pass från kungen no 1.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
rupert: Mattiasson har scorat mot Frölunda. Fan! 1-1.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Åhej å hå....nr 20, KUNGEN!! Vem annars...nu får Foppa se upp i poängtoppen, snart är han passerad..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Rooster23: 1-0! 5-3 spelet fortsatt stabilt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Rooster23: Jepp. Startar någon en ny blir det rapp på fingrarna.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Rooster23: 5-3 nu!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Robban: Är detta matchtråden?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
tommygun:Jag hyser stor empati för dig. Bo i Solna, heja på MoDo och kalla sig för pickadoll!
Det är tre fel av två möjliga di stackare.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Sanny. Tänk efter. Ett sådant namn bär bara förlorare.
Han kommer åkas åttor kring. Sist vi var på besök så hade han ju stackarn fullt upp med att få upp autografblocket ur suspen när kungen var på isen.

Mats Hansson? Det är ett lokalt åkeri eller?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
tommygun: Den enda #21 som kommer att producera poäng ikväll är Världens Bästa #21 Hansson.
 
LOVE PEACE AND ENTERAINMENT
 
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
tommygun: om inte nr 8 klistrar fast eran fina lilla nr 21 i sargen innan han hinner göra något så.

hoppas det blir en bra match, med klubborna i isen ;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Lugn flickor små.
Ikväll tar vi ned er på jorden och visar var skåpet ska stå.
Räkna med bortalagets nr 15, 12, 20, 13 och en viss 21 i poängprotokollet. Till att börja med. Hej viva!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Frella: Jag håller med!! T. Andersson tycker jag har skött sig bäst av alla i SA.

Jag glömmer aldrig när Rådbjer dömde mål EFTER att ha blåst av spelet i semin mot VF...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
Paddan: du har så rätt så om salo, han kommer nog vara ännu mer förbannad på TIK klacken när dagen är över eftersom han kommer bli så jävla psykad så kommer nästan grinna på uppvärmingen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
pyrre: ska modo visa vart skåpet ska stå. visst ja!
Ni har bra spelare den bäste i världen(enligt sportbladet)
men om han var det skulle ni inte lligga där ni ligger idag.
jag tror på en stabil hemma seger 4-1
och att vi går om Lindköping
Kommentera

479913 · »