Har inte hämtat mig än från djurgårdsdebaclet, och är mentalt inställd på att det lär svida i den mentala rumpan om sisådär 3 timmar. Det ska bli intressant att se 1) på vilket sätt man den här gången lyckas undvika tre poäng mot svagt motstånd, samt 2) hur Juel ser ut i kassen.
Bragd-Birger: känns som en liten måstematch för Juel det här idag. Dels för att få fortsatt förtroende från TS under säsongen samt måste hitta tillbaka till fjolårets form igen om han ska bli upplockad av något annat lag i SHL nästa säsong. De matcher han stått hittills i år har inte varit på den nivå han kan när han är som bäst, men det är väl vårsäsongen som han brukar komma igång. I det stora hela är han ju egentligen en bättre matchvinnande målis än JJ.
Nisse på Mon or: Alla fall ngt jag o frugan har bidragit lite till klubben iaf vi köpte 50-50 lotter för 1000 genom att vi inte kunde åka ner pga 28-idag nu ligger hon o hoppas på vinst på o gör Timrå!!🤣🤣🇱🇸🇱🇸🇱🇸
The great one: helt ok perre, skulle jag säga. Motståndet klart överkomligt. Inte svårt att förstå hur dom kan ha förlorat 4 raka.
Klen fakturering på spelövertaget, vilket i vanlig ordning innebär att det betyder nästan ingenting. Tror inte att vi lär kunna hålla Karlkvist & co utanför protokollet.
Snygg pass från Lander! Där har vi Erik Anderssons största bidrag i timråtröjan.
Bragd-Birger: Lär bli samma skit som mot Leksand Djurgården man viker ner sig obegripligt att man inte lånat in någon från Hockey allsvenskan som ALLA andra lag gör när man är kort om folk men det fatta inte senil Nubben
bar mofftak: Ja, Svensson. Man tycker det är så synd att oron blev förfogad.
Oron inför säsongen hur han i sin ålder skulle svara upp på sin långa frånvaro och operation etc. Han är sig inte lik alls. Otroligt tråkigt då vi både vet vad han kan och vi behöver. Tråkigt för hans skull också givetvis.
Siffran vi och många andra klubbar i SHL publicerar är antalet sålda biljetter. Ikväll var det slutsålt även om vädret ställde till det för många så fortsatte vi på inslagen väg att publicera antalet sålda.
Ses på torsdag när vi hyllar våra världsmästare och Kapten Lander.