1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580563 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29

« · 2136752 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
JoseGonzales: Vem vet hur många amerikaner Kentä kommer att värva? Vet Walson? Vet styrelsen? Vet sponsorerna? Det är ett skämt det Kentä håller på med. Han kanske har förtjänat epitetet ”Jesus”, en påhittad person som utför stordåd men när allt kommer till kritan är det ingen som sett stordåden, det är precis som bibeln, mycket snack och lite verkstad. Säger det inte enbart för att provocera, om nubben hade hanterat pengar och byggt lag på det här sättet hade jag donerat min sista krona till föreningen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Hahl Bundy 2.0: Då tror jag inte på det. Jag vet att man vill värva en ”backup” tredje målvakt. Vet inte vad det heter men att den kan gå till löven när dennes säsong är slut. Eftersom vårat j20 inte spelat på månader och vi endast har två målvakter.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
JoseGonzales: Wallson gjorde rätt klart vems fel det var att ni förlorade i intervjun.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
JoseGonzales: Amerikanen i studion.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Hahl Bundy 2.0: Sa Kenttä det eller Luckner? Luckner litar jag på lika mycket som Trump.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Hahl Bundy 2.0: Mantler har nog redan ringt sin agent efter den intervjun. Så behandlar man inte en spelare.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Hahl Bundy 2.0: om du spär ut en grogg tillräckligt många gånger så är det inte en grogg längre, då är det ett glas saft.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Bragd-Birger: Enl. Cmore studion så kommer Kentää att värva en målvakt, en back o en fw innan den 15/2.
Jag får konstiga utslag...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Bragd-Birger: Är nog få förunnat att få behålla spetsen som Timrå gjort och att de dessutom har sån lagsammanhållning. Kemin finns redan sen innan och trots vänskapen killarna mellan så vågar man ställa krav på varandra. Skägget, Blomman och Liljewall är dessutom perfekta nyförvärv och grävlingar att ha med sig in i ett slutspel.
Carlsons utväxling denna säsong är ju dessutom helt enkelt magisk och visar de talang han alltid haft i sig men skador har satt stopp innan. Fingertoppskänsla av Nubben att ha sett det som finns där och vågat bygga vidare med han.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Walle2: mot ssk i finalen? Dom spelar inte så fult tycker jag så SSK är jag inte så orolig för som timråit. Ni kan ju ta tidig semester och börja skriva på ”Utvandrarna 2.0”, hur löser man det logistiskt när så många ska emigrera hem till Nordamerika igen på så kort tid?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Sputnik: som det ser ut nu käkar vi upp alla lag. Offensiven har funnits där från start, men nu kuggar man i jävligt fint bakåt också. Trots att våra topp-2-backar saknas.

Fanns inte tillstymmelse till pulsökning i 3e. Har vi en tvåmålsledning spelas den i princip bara av. Oerhört kontrollerat.

Känner knappt något pirr inför dubbelmötet med Löven. Borde man hoppas på dubbeltorsk för att få upp intensiteten?
Nä. Det här laget vet precis vad dom kan, och deras lägstanivå nu är förmodligen iklass med lövens högsta. Piska skiten ur dom!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Walle2: Varför denna hysteri kring SSK? Att ni har svårt för dem är väl ingen riktig måttstock sett till denna säsong..vi har ju mer eller mindre pulveriserat SSK spelmässigt när vi mött dem. Visst ett slutspel är en helt annan grej men SSK har inte närheten av samma bredd som och spetsen är stor fördel Timrå.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Olle: Slutgullat med fredade timråiter då..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
bar mofftak: AIK skrämmer mig inte alls i år. För svaga målvakter och defensiv. Tror faktiskt vi skulle ta dom rätt lätt i ett slutspel.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Abbe går ifrån klarhet till klarhet i HA i år!
Och det känns skönt att vi har honom hos oss!🥰😃🥳
Nära rekordet nu!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Linkovich: Sen ska man alltid se upp för AIK. Speciellt om det kommer finnas publik.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Walle2: Lycka till med att ta er dit.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Olle: Kom igen och gapa när löven vinner Ha finalen med 4-1 mot SSK.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Olle: jo det är det tror jag. Löven kommer kliva upp sju snäpp i slutspelet med sina gammrävar.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
kulltorp: Löven har spelat PP halva perioden mot Modo och lyckas ändå inte. Jag tror inte det är löven vi ska oroa oss för i slutspelet.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Sputnik: Gött att vårt farmarlag slår Americanos! Igen!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Olle: bajsmackor
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Woody: Jag håller fortfarande på americanos i detta fall...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Rallarn: Vilket otroligt bajsnödigt lag Kentä har byggt. Alla stjärnor vill ha mackor serverat på bladet men ingen vill göra grovjobbet. Tar dom i en final alla dar i veckan. Å andra sidan tror jag inte dom slår ut varken ssk eller bik med det här spelet dom visar upp nu.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Enligt säkra källor så har Kentää stängt in sig på kontoret och loggat in på eliteprospects.

www.youtube.com/watch?v=a0r0jznFjA8
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Sputnik: 🤣
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Var på hockey ikväll med Hank. Så jävla roligt! Pelle Hallinlogen och bastun släppte loss i tredje. Älska Timrå!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Eugen Sandberg: en hel period kvar och bara 2 mål men aldrig förr har så få, med så många fingrar, gjort så mycket 😄
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
KENTTÄ...verkar gilla amerikaner
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Sputnik: Klockrent 😄😄
Låst ämne


Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Sputnik: Modos sprattel känner man igen dock. Vi hade några sådana där säsonger när vi också låg i botten och lyckades göra bra matcher mot topplag. Samma visa mot bottenlag nästa gång och stortorsk. 😉
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Kan det vara så att Jesus råkat göra vin av grabbarnas vatten?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Eugen Sandberg: Jose har ändå haft nivå och gått att diskutera med. Så länge det inte är översittarfasoner är de välkomna. 👍
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Sputnik: tack Modo, nu slipper vi Americanos i våra trådar någon dag om ni bara håller i detta!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Hank: Tack 🙏🥳😃
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Sputnik: Wiklund. Kanske HA:s fånigaste spelare.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Nisse på Mon or: Som jag skrev till Lövenkillen Jose. Vi tröttade ju ut Mora matchen innan de mötte dem. 😉
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
bar mofftak: Välförtjänt! I en match mellan Västernorrland och Nordamerika vet jag vem jag håller på. Men bara då.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
BlackBay: Ja det var Dahlén som assisterade Westerlund.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Zäta75: enligt Sportstats står han då registrerad på en assist till 2-0 målet
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
SMÅLAND: jag var i klacken, de rann lätt
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
bar mofftak: det är en fånig utvisning men en korrekt interference enligt regelboken, det är vad du skriver.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Matsg: proppen ur...trodde röven var på g efter 5-0 mot Mora?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Nisse på Mon or: 5-2 nu till Modo
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Olle: Han måste mena... cementera. 🤓
5-2 Modo nu 👍
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Olle: Jobba på läsförståelsen. Jag höll med dig att det var en fånig utvisning i ursprungsinlägget.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
bar mofftak: MoDo är som bäst mot bra motstånd.....eller?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Hahl Bundy 2.0: å Modo leder 2-4
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Zäta75: Jodå, han har en ass ikväll.
Låst ämne

« · 2136752 · »