Montén Python: Filander vore ju inget val på sportsliga grunder utan mer för att han är vältalig, har bra analyser och är en hyvens kille. Ungefär på samma grunder som man anställde Monten.
Jag var helt såld på honom för några år sedan med… Tyckte hans hockey var ett upplägg som passar Timrås budgetar. Effektivt.
Nu efter några år tycker jag att han har en tendens att uppfattas som en översittande och småsint kille men hörde från hockeymorgon på AB att han ska vara go.
Däremot tycker jag att det har blottats brister direkt när målvakterna inte varit 120% eller när en formation varit torr i produktionen.
Det stärker inte Niklas aktier hos mig för dom problemen har vi med och vi har haft typ lika lätt som han att hitta nycklar så…
För ett tag sedan höll jag med men nu är jag skeptisk.
Montén Python: En som jag tycker e riktigt bra o duktig han e tyvärr tränare i Örebro just nu han är både sympatisk o en duktig tränare som på någe sätt får med sig spelarna på tåget hela tiden men..... Nu blir man idiotförklarad för all framtid!!🤣🤣🇱🇸😎
Nisse på Mon or: Jag tycker personligen att Filander vore lagom mycket nytänk medan min egna favorit Tuurala kanske vore FÖR mycket nytänk i det här skedet.
Stridhsyxa: Haha ja även om jag läser din ironi så har du väl egentligen inte fel på det när det är unga utvecklingsbara spelare vi kommer fylla på med.
Hockeydynamit97: Jag slänger in några wildcards. Jag som huvudtränare. Bragd Birger som analytiker. Småland som dryckesansvarig. Modano som fystränare. Jonte D som sponsoransvarig. Mikenomad som chaufför. Zäta 75 som pressansvarig. ... | Läs mer