1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581401 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20

« · 1791801 Till forumet


Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Tydligen match igen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Johan Mattsson saknas. Någon som vet varför?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Corvo: skadad säger Stridh. Ohre står.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
El Maco: Fan. Varför får inte Brattström chansen?! Kanske är sjuk/skadad eftersom han inte ens får vara med på bänken.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
tjobba: Måste vara för Bratten ska spela med J20 och de har åkt redan. Annars är det skandal bara att hoppas att sopan ohre får noll skott på mål ikväll lär ju kasta in nån ändå
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Modano: J20 har inga matcher i helgen. Brattström klev av matchen mot Brynäs i onsdags så är troligtvis skadad han också.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Otto1: vem är då reserv åt Ohre?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Otto1: tror de är försiktiga med honom i alla fall
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Hade velat se Jimmys kedjor som han nämnde i sitt Youtube-klipp :(
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Heisenberg: Fantastiskt bra PP. Säsongens bästa skulle jag säga. EP gör en enorm skillnad i passningsspelet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Men JP får inte in den i öppet mål..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Heisenberg: Millimeter utanför och lätt hakad. Det är fortfarande lite slarvigt och räddhågset, men det finns mycket positivt i den här matchen jämfört med tidigare matcher. Lite bättre fart och lite mindre spel ute i hörnen. Hoppas de fortsätter så.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Woody: Ja, den här perioden tycker jag har känts som ett embryo. Äntligen börjar man känna igen spelet. Och oj vad Elias är viktig för detta lag. Ruggigt vasst powerplay där med Elias och Dahlén. Den sitter där snart...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
tjobba: en av de absolut bästa perioderna sedan denna svacka inleddes.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
tjobba: båda lagen bjuder upp. Undrar om inte Västervik kommer försöka spela försiktigare i andra för Timrå är bättre på det hör spelet.

Sen tycker jag laget spelar uppoffrande för Ohre, täcker mycket skott och så. Men det blir ju rörigare sen när vi har en eller två spelare på knä.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Woody jo jag vet, menade mer att han fortsätter missa allting.. Tycker synd om honom det vill sig verkligen inte
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Heisenberg: Vi får hoppas på ketchupeffekt: fem mål av JP i andra. Inte mig emot!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
När gjorde en motståndarmålvakt senast en tavla mot oss..? Känns som det aldrig händer
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Heisenberg: Precis vad jag tänkte nyss. Annars kryllar det av lägen nu. Mycket rakare spel, direkt på mål. Så många tillfällen då det fattas centimetrar från solklara lägen. Hoppas verkligen det kan lossna med målskyttet också nu då så att det får lite självförtroende igen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Woody: Är för snäll och lätt när man får chans på chans mera skit jobb våga ta stryk framför båda målen för helvete
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Woody: nu ska man inte svära i kyrkan men man KANSKE kunde önska att Dahlén MÖJLIGTVIS skulle kunna prova att passa en eller två gånger. Han skjuter ju från alla möjliga (och omöjliga) vinklar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Woody: Jag tycker för övrigt att Ohre gör det bra också i kväll. Hör du det, Modano!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Woody: Ropa inte hej än du vet att han är ett nerv vrak för övrigt är det en skit match alla lag tycks läsa sönder Timrås spel kommer ingen stans och Forsberg kan inte göra något åt det
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Modano: Det är ingen skitmatch. Bättre än på länge. Jag ropar inte hej. Han har spelat bra så här långt. Det kan hända mycket än.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Modano: är du så här otrevlig och negativ ute i den verkliga världen också? Det kan fan inte vara lätt...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Woody: Ovanligt många kreativa anfall! Bara pricken över i som fattas!! Kom igen nu då!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Olle: Han har inte blicken.... den har jag saknat många ggr. Zäta/ Foppa blicken... typ
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Woody: Vi kommer inte riktigt till annars är det ju skapligt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Woody: Tänk om vi kunde gå ut och vinna sista perioden med 3-0 nu bara...och att Johan Persson får sätta två kassar.
Önska, det får man i alla fall göra!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Olle: Ja det ser skit bra ut vinner lätt 5-0 nöjd nu !
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Woody: Håller med. Jag tycker vi visar upp helt annan stake än tidigare. Risken är väl att mönstret fortsätter, att motståndarna behöver göra första målet för att vi ska lyckas med det där sista. Luktar kryss, igen.

Det syns onekligen att Elias är tillbaka i alla fall. Fortsätter vi att riva på så kommer vi få fler PP, i kväll är det nog PP som ska skörda poäng trots allt. Inget av lagen klarar av att skapa rejäla chanser i fem mot fem.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
ser rätt bra ut stundtals...
Men vi blir lite överkonstruktiva när vi pressat på ett tag...

Ödmjukheten måste fram då!

Enkelt och rakt så slinker det in en skitpuck!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Modano: Det står 0-0 i en match mot en kompetent motståndare där vi har det mesta av spelet. Undra just vem det är som har svaga nerver...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
En av de positiva sakerna vi gör denna match är att vi knappt har tagit burskydd
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
OFÖRTJÄNT!!!!!!111
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Hahl Bundy: Men den blicken har Elias desto mer istället.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Woody: nu börjar det bli oskärpa i passningarna...och mycket riktigt, där kom skitmålet. Fan vad jävla onödigt!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Woody: Vilken jävla röta och felstuds. Snacka om oförtjänt!!!!! Hur många skott har de haft? 14? Finns det ingen jävla rättvisa??
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Pinsamt fan.....!!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Woody: men är inte det där en solklar hög klubba på styrningen som föranleder målet?? På riktigt alltså.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
SMÅLAND: 1 mål framåt brukar ju oftast inte ge 3 poäng. Gasa sista nu.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
jå1: JP missar som vanligt ett bra läge😬
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Olle: Den förträfflige kommentatorn på CMORE tyckte minsann inte alls det....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
jå1: helt rätt, det går inte att förvänta sig trepoängare när man är helt oförmögna att göra mål. Vi är för dåliga i offensiv zon helt enkelt. Totalt sett spelar vi som ett topp 8-lag men i offensiv zon är vi ett bottenlag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Ja, man vinner inga hockeymatcher med att göra ett mål per match.

Vi kanske inte är bättre, fy fn.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Olle: målprocent på 3 idag . drygt 30 skott och 1 mål
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
The great one: Den här matchen var vi mycket mycket bättre. Det är självförtroende som saknar i avsluten. Nästan bara det. För övrigt kan Conny få sitta kvar där resten av året.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Andersson: Dahlén är ju en "one man show" som inte drar ner stående ovationer just nu. Jag tycker han förstör många bra anfall genom sitt själviska spel. Ska man alltid ha pucken, alltid skjuta själv och alltid spela, ja då ska man också producera.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Fy Fan så dåligt!!!!
Vi missa matchbollen igen!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
Varför ska vi alltid dra ner pucktempo i PP?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-20
SMÅLAND: frustrerande att än en gång behöva se en motståndare åka hem med poäng utan att behöva anstränga sig.
Kommentera

« · 1791801