1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604972 inlägg · 6213 ämnen
2942078 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
KulltorpsOlli Blir spännande att se om man plockar upp nån vid JVM. Ni som har koll på Juniorlagen, vem/vilka lär ligga bäst till?

Kollar igenom Timrås ungdomslag och det känns som att vi ett par bra kullar nu.
U15, J-16, J-18 och till viss mån J-20 tuggar på bra.
Hoppas vi får behålla talangerna och kan få fram lite nytt underifrån inom de närmsta tre åren.

Våran bortabur är ju skittråkig!
Jag har alltid tyckt att det hör till med två parter på läktarna när det är matcher..

En del har ”rätt” tröjor och andra ”fel”…

Svårt att tycka det ska vara så uppstyrt men så kommer det sådana där videos som från Örebro för något å sedan…

Och från Sundsvall för något år sedan…

Och nu: Ungdomsspelare i Färjestad misshandlad

Så förstår man att vissa behöver bo i den där pittoreska skyddsburen och få hjälp av konstaplar att lämna postnumret med ordning…

Synd…

Kostar pengar och är töntigt…

Söderöver: Antagligen ingen brist på.Lundmarks något annat lag i AHL heller , eller NHL över lag.
Det var ju också en av de största anledningarna till att man blev så förvånad av att han ens fick chansen där borta.

Karlsson74: ingen brist på ”Lundmarks” i Checkers så han är sannolikt petad en del.

Synd jag vill ha han till sca arena…

Herminator: mm! Den vore intressant.

Jag har inte kollat repriser men min första tanke var att han tappat en skena!

Det är viss skillnad på det och skada som tog bort ett men från ”bordet”.

Brünāss och LHC tycker jag inte han var riktigt lika rivig som man vant sig vid honom på rören heller…

Nu blir jag lite orolig!

sikth: 8 matcher var skralt med tanke på att lager han tillhör spelat 15.. skadad eller petad?Skulle vara nice om vi iaf kunde få låna in han under JVM ...

2942078 · »