1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 605515 inlägg · 6213 ämnen
2951389 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Silly Season 2025-26
Modano: Nej börjar landa där nånstans med. Jag har ju skrivit att Lilja inte är mer än en 3:e eller 4:e center.
Men han är ju så mjuk i spelet att han definitivt inte passar i en sån roll heller.

Tyvärr en felrekrytering från start. HA är nog hans rätta nivå.

Lika bra att vi testar en junior med stor offensiv uppsida, som kan leverera samma poängskörd. För mer än halva hans lön säkert.

Timrå Isstadion: TS lär nog prova en hel del, det kan jag tänka mig. Det kan också bli att Westfält provas som FW högre upp i hierarkin nu när han visat att leverar bättre där än som C.

Vi får väl se hur allt landar. Jag hoppas såklart att Lundmark lyckas så bra som möjligt, men vi måste ha rimliga förväntningar på honom.

Smörgåsen : Det är lätt att ge ett rosa skimmer till några som glimrar till ibland och sen försvinner. Sett över en hel säsong så skulle jag säga att han gjorde flera riktigt bra matcher, men han var också anonym i ett stort antal matcher.

Villervalla: Ja hoppas verkligen på en junior halva serien spelad och Lilja har fått sina chanser ska inte ens vara 13e måste göra allt för att hitta ett annat lag nivå åt han. En av de absolut sämsta värvningar någonsin tillför ingenting ger menlösheten ett ansikte 100%

Zäta75: Jag tror att vi kommer få se en junior istället för Lilja. Kanske kommer få starta som 13:e men tar över.om nu inte Lilja helt plötsligt överträffar sig själv.

BlackBay: Ett jäkla gnäll är bra att Nubbs och klubben agera än att sitta handlingsförlamade finns många många klubbar som har Swishkampanjer skit i avundsjuka från vissa idioter ingen är tvingad att vara med. (Mera Swish åt Timrå IK året runt haha )

The great one:

Dahlén
EP
Lundmark

Heikke
Lander
Hartmann

Walterholm
Boyce
Pääjärvi

Lilja
Westfält
Levinsson

Bästa formationerna vi kan få ihop när Genborg mfl är borta under JVM

Fungerar det inte med Lundmark i 1:a så sätter vi dit Hartmann som brukar kunna funka bra med Dahlen och EP

Smörgåsen : Kan vara ett av åhundradets sämsta NHL värvningar...

Patrick Polly: Jag personligen går efter vad han presterade hos oss sist. Vad han gjorde i AHL lägger jag inte mycket vikt i.

Tycker även att det inte snackas om Lundmark som någon poängspelare överhuvudtaget, så förstår inte varför du tror folk har för stora förväntningar?

bar mofftak: gillar Lundmark, men som sagt, han är ju ingen rak ersättare till Wedin eller Genborg.

Swishkampanjer är givetvis bra och effektivt om det behövs.
Dock känns det som hela hockeysverige skrattar åt vår klubb att man ska behöva göra det för i SHL-mått futtiga 300k.
Dessa ständiga "vi är en liten fattig klubb" - reklamen vi ständigt sänder ut i media är ju tyvärr lite pinsamt.
Även om man ÄR en liten klubb kan man väl åtminstone försöka agera som en stor klubb utåt.
Försöka visa att man vill vara större i varje fall istället för att ständigt förminska sig själva.

The great one: Jag är rädd för att en majoritet här har alldeles för höga förhoppningar för någon som inte anses plats i AHL.

Hade en dröm inatt, eller så var det bara ett önsketänkande.

Hållander kom hem till Timrå för att ''börja om'' och komma i form igen efter blodproppen, allt resande med flyg i NHL var inte bra..

Kapanen fick inte finsk polka som målåt i Montreal, så han bröt kontraktet & kom hem igen.

EP 40 ville verkligen hinna spela med storebror och pengar var inte så viktigt..
Så han skulle hem till veckan. han passade även på att peta in 10 millar i klubben så vi kunde fylla på nu i uppehållet!

Dahléns planer borta i Swissssss sprack, borta bra men hemma bäst.

Så jag är inte ett dugg orolig under JVM, sitter och uppdaterar Sportexpressen nu varje minut.

Det är ändå imponerande vad en swish-kampanj kan åstadkomma, Lundmark med en poängproduktion typ som Eisenmenger ska nu rädda 1:a-linan!

Engagemang är viktigt.

Patrick Polly:

Yes, men Dahlén behöver någon som kan vara intensiv och dra på sig trafik. Och det får vi med Lundmarks attackpsyke.

Patrick Polly: Du vet väl att oavsett vad vi köpt in honom som så saknas just nu Genborg?? Alternativen Hartmann och Walterholm tror jag TS vet var han har. Tycker definitivt att Lundmark kan testas som rivig i den kedjan i detta trial & error-läge.

2951389 · »