1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 613815 inlägg · 6214 ämnen
3033291 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Både polis och ordningsvakt skiter väl i om någon står och skrämmer bort besökare, det är bara föreningen som har intresse av att faktiskt ha publik på plats.

Maktankan: jag gissar att hånen här inne kommer att vara rätt mkt grövre vid nästa Giffarna torsk... vilket lär vara deras nästa match

bar mofftak: så klubben ska ner o peta i enskilda händelser så här? behövs inte då en kostsam utredning vad som faktiskt sagts o gjorts för att besluta om avstängning föreligger?

är det inte bättre att klubben skiter i att ta ställning i allt o att besökare använder sig av ordningsvakter o i värsta fall polis i såna här fall?

FH - avdammad: jag personligen är rätt less på att föreningarna ska uttala sig o dementera enskilda ärenden. det här är ju liksom en supporter som agerat på eget bevåg o bara utifrån ett vittnesmål. men stämmer de är de ju en idiot.

känns som det bara blir fel när de ska gå ut o godhetssignalera. som "hata modo gate".. håll bara käft!
visst om det var en misshandel eller grov brottslighet...

men respekterar din åsikt

SKRIDSKOSKENAN: Om någon från RV stoppar någon betalande besökare är det förhoppningsvis uteslutning och tillträdesförbud som gäller.

Det kan väl inte vara svårt att få förstå gränsdragningen här?

SKRIDSKOSKENAN:Jag tycker personligen att saken blivit lite väl uppblåst, men ledningen kunde ha gjort ett lite tydligare avståndstagande från beteendet.

Rip Kirby: nu tycker jag den här supportern som hindrat timråkillen är en jävla tönt. men visst är de väl lite fel att hacka på föreningen gif sundsvall över detta? om en enskild person från rätta virket hindrat en modoit från att gå på en timråmatch o klubben gått ut o uttalat sig om detta till modoitens favör så hade väl jävligt många timråiter hängt föreningen?

Kulltorp: 3 saker man hellre hade gjort än att gå på Gif-match.

1. Lyssna på Stures tal på repeat i hängmattan en sommardag, till ett beat av freddans alla "va" i bakgrunden.
2. Kolla igenom alla Bergman-filmer i ultrarapid.
3. Tvätta ögonen med klorin.

Kulltorp: Precis så. Bobs dominerar Patronerna och inte minst deras töntiga "firma-fraktioner". Vi som är av den gamla för oss självklara Timrå + GIF-skolan både förvånas och stundtals skäms...

3033291 · »