1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601581 inlägg · 6212 ämnen

Tränare

Tränare
Jag vill se Lars-Gunnar Jansson som ny tränare!

Sv: Tränare
Snaabel: Hoppas att du inte menar allvar!

250kg kärlek:

Jag har rätt till en åsikt..=)

jag också, nu knske dom kontaktar dimman.
jag håller tummarna fortfarande, att få se den vindsnabbe ryssen i elitserien

Snaabel: Din åsikt är mottagen och respekterad. Men L-G Jansson?? Är det en bra lösning?

Vad som skulle behövas nu är att väcka de som sover i laget. Man har hamnat i en dvala. Det finns ju ingen (förutom Zäta) sedan förra året som tar detta på allvar. Crippe var bra till en början, men sedan har han försvunnit. Undrar igentligen om Crippe verkligen var bra i början? Han satte ett par puckar, vilket alltid rosas, men var han verkligen bra?

Finns det någon ( förutom Zäta) man känner igen sedan fjolåret? Jag finner inte ngn! Skulle det vara nån är det defintivt Lind och hans oerhörda talang med klubba och puck, spelsinne kallas det visst!

Det känns lite vemodigt när en sån som Ed Ward kliver in och dominerar totalt. Påstår att ingen, eller kanske någon, hade hört talas om honom tidigare. Trots det kliver han in och dominerar totalt...... Då är det defintivt något som inte stämmer.

250kg kärlek :

Jag har hört talas om ED WARD, jag har honom på mitt NHL 2001 spel till playstation.
Jag har även skapat Zäta och har honom tillsammans med Huselius och Markus Nillson i fruktad kedja tillhörande Florida Panthers.

Snälla ta en seger ikväll Timrå !!

« · 30160