tjobba: Gammalt som fan dessutom. Gjordes t.o.m innan Internethockeys tid. Kan någon redogöra för vilka Backlund intervjuar? Jag känner bara igen Willyssons, Jimmy Uhlins och Maggans röster.
Dream Team: precis, och när jag säger att Brynäsklacken är kass, säger han att Timrå inte har någon bra klack =/, allt för att psyka en, o så är det .....
matsby: ja men va fan heter jobbet den snubben har då=) jag kanske åxå är trött å orkar inte hålla ordna på saker och ting=) har ju fått jullov för 4 timmar sen ju vafan=)
Knylan: Äh, ta lite Rammstein istället och kolla framför allt in deras live-DVD. Där har TIFO-gruppen/Introansvariga många idéer till pyrotekniska effekter!!! Måhända en brinnande spekare...
Fanzin: såg ju oerhört tråkigt ut då man var med 25/11..var det 25st i klacken då så var de mäktigt....Måste ju vara den tråkigaste publik man skådat..visst är IFSH:s publik tråkig och få, men brynäs vetefan om dom inte är sämre;)
matsby: hehe..vad var de han sa, han kände killen som håller ordning på klubborna,nåt i den stilen, jaja, var roligt att få känna på den iallafall, när jag tänker på Micke tänker jag på kvarten hemma mot Lule, det där "fruktansvärda slagskottet" han stänkte in 1-1 pucken med,får rysningar av de när man ser "Det bästa från Elitserien"
tjobba: jovisst, och Brynäsarna klagar på att timrå spelar tråkigt hockey och att det är därför det bara kommer 3300 på matcherna. Brynäsklacken senast=20 personer, vad tycker vi om det?
willysson: Annars så vore ju Malmö fantastiska att få i en kvart. Runt hörnet liksom. Brynäs i kvarten, Modo i semin och Djurgården i final. Fan vad realistisk jag känner mig för tillfället.
Måste bli mer heavy fucking metal till Leksand. Sitter och poppar Slayer - Raining Blood just nu. Vacker så det förslår...
Fanzin: når dom kvarten är det en överaskning...så tråkig hockey dom spelar hemma så vettefan fall dom är värda det..hellre Malmö!önskar nästan upp dom till ett slutspel,IF och Tälje har gjort vissa bra matcher på slutet,framför allt SSK på hemmaplan..knepigt att man kan spela ut VF och HV och sen torska klart med 1-3 mot Leksand...
TÄNK en INVASION GAVLERIKEN i ett slutspel..500 sjungande tikare på bortasektionen. Sen så kan det tilläggas att jag alltid får hemmastå när jag köper =/, inte för att det spelar ngn roll. Fler TIKARbiljetter bara =)