Timrå vill förstärka truppen med:" en back, en yngre center och en etablerad ytterforward "
Efter detta uttalande och vilka spelare som är klara är det väl inte så svårt att lista vilka som inte får förnyat kontrakt. Bort med en gammal ceter. (FAN OCKSÅ) Vadå etablerad? som om inte rutinen finns bland årets ytterforwards Ny back (det istället för en som får erbjudande från NHL???)Denna back kommer garanterat från Tyskaligan Ex. sundsvallare!!??
tokthomas: Gammal center som man vill bli av med... Har jag jävligt svårt att tro! Finns iofs fler gamla centrar än Mille, men vill man bli av med Åkerblom? Tror nån att man vill bli av med FinspritsMille, nästan 96%...Några andra centrar som klarar kriteriet: "gammal", antingen i ålder eller i spelår i TIK känner jag inte till. Eller har dom hittat Krykovs födelsebevis..?
tokthomas: Självklart så kommer Dahlén. Han var juh så gott som klar redan inför förra säsongen enligt säkra kallkällor juh.
Däremot så är jag mer skeptiskt till att Tikkanen fortfarande skulle vara aktuell i dagsläget - fast man ska juh aldrig säga aldrig juh. Enligt säkra källor så har han återigen synts till vid mamma-mos i Bollnäs.
tokthomas: Vad har ni fått det här att man vill bli av med en center ifrån? Att någon av Lind, Koivunen eller Åkerblom lämnar är väl inte omöjligt men "vill och vill". Och vad är det för gnäll på Lindman nurå. Trolig större avsaknad av klubbkänsla på den mannen men nog är det en bra back. Offensivt kanske den bästa i TIK som jag ser det.
Börje: Grattis! Du har vunnit kvällens "Trippelknapp", det betyder att du har gratis inträde till Tiimrås förlustmatcher i vinter...ingen vinstlott, tyvärr!
orion: Närå, vi är oakademiska. Även om alla fyra nuvarande centrar stannar kan kanske en yngre förmåga värvas. Då flyttar man ut en av de fem potentiella centrarna på kanten serru.
Jag undrar om vi inte ibland glömmer bort att vi har ett motståndarlag på andra sidan som inte vill att Timrås stjärnor ska åka 8or runt dom. Kan det vara så som Leksands huvudtränare sa inför matchen, att EP och Dahlén är bra ... | Läs mer
Efter detta uttalande och vilka spelare som är klara är det väl inte så svårt att lista vilka som inte får förnyat kontrakt.
Bort med en gammal ceter. (FAN OCKSÅ)
Vadå etablerad? som om inte rutinen finns bland årets ytterforwards
Ny back (det istället för en som får erbjudande från NHL???)Denna back kommer garanterat från Tyskaligan Ex. sundsvallare!!??