1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580936 inlägg · 6216 ämnen

Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24

« · 1874229 · » Till forumet


Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Tappar vi topp två kommer den där sekvensen svida som fan.
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Olle: där var det avgjort... 10 sek. Vi är inget topplag...
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
AVDELNINGEN FLYT OCH OFLYT :-(
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Hahl Bundy: nä vi tar det en annan gång :)

Inte Olofsson i 3-3 nu!
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Hahl Bundy: Pinne på bortaplan iaf ... bra det , men ¤#%#¤ vad nära
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Hahl Bundy: Holy crap! Den där hade suttit fint.
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
En poäng som sagt jobba jobba a men nära var det
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Minst en poäng i alla fall. Fast en stolpträff i slutsekunden från tre. Så jag mår illa ändå.
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Meeen.... oj oj oj.
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
sargad: vi får satsa på ”bäst när det gäller” eller nåt. Sen måste jag säga att domarna är ett stort jävla skämt, som vanligt. Skiter i att byta ut tekare trots att det fuskas, kompenserar bort klara utvisningar bara för att den lilla klacken i Västervik skriker sig hesa i situationen innan på en helt vanlig klubblyftning. Vi har en enda liga som hanteras proffsigt, det är bara att gilla läget. Dom här amatörerna vi dras med i den här ligan får säkert inte ens betalt.
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Olle: kanske inte just nu när det är 3.30 kvar 😃
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Hahl Bundy: bäst brukar vi spela när vi släpper in fyra snabba mål och sen måste jaga, kanske ska vi prova det? Inte minst för underhållningsvärdet.
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Olle: Återigen, visst kämpas det men säger som Torssons sa, "att vilja men ite kunna".
Inte mycket till underhållning. Lite som att se United dpela fotboll, det händer ingeting.
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Har vi någonsin vunnit i Västervik?
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Olle: Ja väntat helt över glider som kärringar ingen jävel som smäller på och grisar
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Många skitmatcher gör vi numer. Vi är långtifrån nån storform. Hua hua...
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Västerviks IK - Timrå IK 1-1
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
sargad: logisk kvittering, vi är inte ens i närheten av att förtjäna tre poäng i den här matchen.
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Olle: Men j##$ vad hafsigt spel i 3e. Ligger handskar o trasoga klubbor över hela isen o hafsiga utlägg som inte går ur zon o oskarpa passningar. Nu box, ligger ett Vviksmål i luften.
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Ingen särskilt smart utvisning i det läget och nu blir det jobbigt igen...
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
sargad:

Orättvist spelar ingen som helst roll i det här läget. 🙂
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Nisse på Mon: ett skitmål i en skitmatch, det är taget :)
Kommentera


Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

Fan vad skönt. JAJJAJA
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
DJ Hemp: Orättvist.... man ack så skööönt 😁
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
JAAAAAAA!!!1 🙂
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Modano: underhållningsvärdet är ju obefintligt i den här matchen. Förutom ribbskottet i andra har det ju bara varit målchanser för Västervik. Olofsson borde ha nött bänk för 10 omgångar sedan, han håller inte på den här nivån.
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Raggaren Putte:

Det är just det där sista du skriver som är jobbigt. Om vi förlorar kommer allting att kännas helt värdelöst och kvällen blir delvis förstörd. I det motsatta fallet får man världens gladkick med värsta leendet fram till läggdags. Det är en jävligt tunn linje mellan glädje och tomhet. Hade helst velat vara på plats så att man kunnat skrika av sig lite. Det funkar inte riktigt i TV-soffan.
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
SMÅLAND: In SMÅLAND we trust. Skrik o klappa fram grabbarna i 3e nu...
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Modano: Känns som Dahlen tappat lite av glöden. Är intressant när det luktar mål, men i övrigt är det okoncentrerat
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Men gå ner på folk och dela på Olofsson Dahlen för helvete så jävla uddlöst framåt hamnar bara i hörnen som vanligt
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
VI VINN IKVÄLL..
Budskape ifrån RINKSIDE BAR 👏💪👍🎉🍻🎇🎆😎
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
DJ Hemp: Jag vet inte om jag är skadad, men jag gillar verkligen den här typen av matcher med hög intensitet och kamp med få gratischanser. Tycker att det är en sån karaktär som påminner om slutspels- och kvalmatcher. Kanske inte riktigt på samma nivå som den klassiska kvartsfinalmatchen mot hugg-och-slå där Åkerblom avgjorde runt midnatt, men man får ta vad som erbjuds i den serie vi nu spelar. Vinner vi kommer alla att tycka att vi gör en bra insats och torskar vi så är det tvärtom. Allt eller inget!
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
sargad:

Ja, själva jobbet och inställningen känns ok. En perfekt match att vara på plats under. Att befinna sig på bortastå och peppa grabbarna till stordåd hade varit trevligt. Men att sitta och titta på TV utan att kunna påverka utgången överhuvudtaget känns bara frustrerande.
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
DJ Hemp: Som sagt, helt ok jobb o inställning. Däremot skrämmer väl inte spelet slag på Klaskrona, Öret, Läxan o kompani. Lite bättre tryck sista 5 i alla fall.
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Olle: Tur vi möter topplagen i Allsvenska finalen , för mot botten är det inte roligt
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Olle:

Jag syftade främst på hur poängen kommer att fördelas. Väl medveten om att hemmalaget för matchen tänker jag ändå att våra chanser är hyggliga så länge det står 0-0. Zetterlund i ribban nyss. Fy Fabian så snubblande nära!
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
DJ Hemp: 50/50 tycker jag var generöst. Jag tycker Västervik har tagit över matchen totalt.
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Gorkyman: i Timrås PP så finns det alltid en lång rad av onödiga pass, dvs. pass som inte öppnar spelet, hittar någon spelare som kan skjuta eller drar isär försvaret. Bara en massa väggpass som dödar tid åt motståndaren.

Men men, vi är ju tvåa i ligan så motståndarna är väl inte mycket bättre heller.
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Olle: Han gjorde verkligen allt som stod i hans makt för att klämma fram en blodsdroppe. Men det bidde bara en tummetott.
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Raggaren Putte:

Det är väl det att jag i och med den mediokra insatsen mot O-hamn senast hade hoppats på något bättre än så här denna gång. Ja, nog fan känns det som 50-50 alltid och därför har man lite ont i magen i nuläget. Vill ju ha minst en poäng hem från dessa jävla skogar.
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
jokklas: tack och lov ändrade domaren sig men det var ju inte direkt så att den där drugge-tomten gjorde någon avbön heller då han vet att det är pucken som träffar honom och inte en klubba.

För övrigt beklämmande att se att vi inte kan föra matchen mot ett jumbolag.
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
TD: som sagt en poäng bonus
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
TD: Halvsurt att åka på utvisning för att pucken träffar någon. Men blev bortviftat verkar det som.. bra bra
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Olle: Helt otroligt, funkar det inte så får man ta skott mot mål och folk in framför kassen. Några sådana så öppnar det upp ytor sedan, och då kanske det går bättre att spela snyggt
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
BlackBay:

Det vet jag redan. Det är den som jag tittar på. 🙂
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
TD: 5-3 inte bra
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Herminator:

Jävligt sopigt PP till slut även om det började bra. 5 mot 3 och 5 mot 4 - rätt värdelöst faktiskt.
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
Herminator: Fattar inte varför man envisas med att alltid spela Olofsson, in med Karlsson i första PP:et som är bättre på att styra
Kommentera

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2018-02-24
TD: att det ska vara så infernaliskt svårt att få iväg skott på mål i PP! Man spelar runt som att man bara är glad över att få vila lite.
Kommentera

« · 1874229 · »