1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581449 inlägg · 6216 ämnen

Vem blir Timrås 13:e forward?

« · 1290772 · » Till forumet


Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Per HApps: Ja med 1 miljon extra i lönekuvertet så skiter han nog fullständigt i det. Han är inte mer än människa. Det här blir väl hans sista säsong, jag tror att det är lite av en grundförutsättning för honom att tjäna pengar. Förmodligen går det nog inte att pruta så mycket på det priset.
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Herminator: Förklara var Norrlandsinvest passar in i bilden. Jag är nyfiken.
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Antingen så uppdaterar Sonnenberg aldrig sin Facebook eller så lär vi få en fiiin överraskning på lördag. Hans "current location" är nämligen Sundsvall, Sweden :)
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Per HApps: men det är ju ett försök vi vet ju inte om det går igenom än ju!! vi kan ju inte säga att vi HAR startat en insamling.. för det är ju inte sant, det har ju kollats om det finns ett intresse och det tror jag även skulle intressera Sonnie med!
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Åkerblom i 6e:
Vadå "försökt", hur patetisk låter inte det?????
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Per HApps: Jag har inte lovat något? =)
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Åkerblom i 6e: Hoppas verkligen det, om inte annat borde han få veta det! Tror han skulle uppskatta det väldigt mycket!
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
honhunden: Lova inte för mycket........
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Tror ni dom framfört till Sonnie att fansen försökt startat en insamling?
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
KniveN: Kan ju hoppas det och att överskottet går till ett nyförvärv! Typ sonnie!
HAHA!

Men alla källor är ju bra, men jag tycker def. att om dom verkligen vill ha honom så ta hjälp av dom supportrar som vill hjälpa till det är ju alla fall något! =)
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Herminator: Såg iaf 2 nya "reklamer" i arenan idag. När spelaren som gör första målet ska hämta sitt pris så fick Karlsson även sen stor skylt där det stod ICA maxi. Samt att det visades någon form av Skoda-platser på jumbotronen som jag inte har sett förut, kanske inte är nytt?

Kanske kan tända lite hopp om att föreningen har sålt mer reklam :)
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
El Maco: Tjenaresjälvdu..
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?

Herminator: Glidarmentalitet? Norrlandsinvest? Jomentjenare.  

Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Kattgubben: Hoppas kan man väl alltid men dessvärre verkar han ha trivts alldeles utmärkt här i Sverige. Det känns som första prio för killen.
Det är ju självade faan att vår klubbledning idlar på 0 och endast njuter av den tredjeplats vi har för tillfället i stället för att bearbeta sponsorer och förhandla med t.ex. Norrlandsinvest om Sonnenbergs lönecheck.
Ju fler gånger jag läser intervjun med TJ om saken desto mera förbannad blir jag. Den andas glidarmentalitet.. Aaaargh!
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
T T: Gyllene replikskifte!
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?

Kattgubben:

"So, hopelessness is the key?"
"It's my only hope."
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Ambroo: om jag gör, om jag gör.. sen tar jag nog livet av mig med.. ;)
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Det är sånna som jag och honhunden som är vinnare efter 1-0 borta mot Luleå och den 8e platsen tex. Då andra spytt ur sig "AS nästa!" och liknande.
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Herminator: du tror inte att han vetat om att han ska till timrå och tränat därefter då??

jag tror han har vart klar länge och att det här bara är spel för galleriet!!
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Herminator: En liten tanke kring detta vore ju att han... möjligtvis.. i såna fall.... skulle kunna tänka sig att spela i Kanada istället för att prompt sticka över till Sverige, men vem är väl jag att döma...
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
honhunden: :P

Jag svarar med ett Costanza-citat angående hoppet

"I don't want hope. Hope is killing me. My dream is to become hopeless. When you're hopeless you don't care. And when you don't care, that indifference makes you attractive."
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
honhunden: Tänk om Sonnie hamnar i Modo då? Säger du upp abonnemanget då?
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Det är ett tag sedan jag hörde Ahdrian uttala sig om europaligan, märkligt
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Åkerblom i 6e: skönt att höra, skönt att höra!!
Jag vill verkligen veta om han kommer eller inte! Går han till en annan klubb (typ fusklunda) så kommer jag hata honom för livet!
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?

honhunden: Sonnie har skött försäsongen enligt plan och tränat stenhårt. Han har själv uttryckt att han känner sig bättre tränad än någonsin.
Om han inte erbjuds kontrakt av Timrå, skulle han då bara lägga ner säsongen?
Allt slit till ingen nytta? Se inte uttalandet som skrivet i sten. Se det mera som en förhoppning/önskan att få spela här med oss.
Om Timrå IK avvaktar vidare ända in i evigheten är det klart att han väljer en annan klubb. Det skulle jag också göra om jag var i hans sits.

Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Ambroo: mitt knark?!? vill du verkligen veta det, det kostar canal+ varje månad.. och ett jäkla hjärta till sonnie och timrå!
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Kattgubben: ne,men va f*n man måste väl hoppas lite. Hoppet är det sista som överger människan, man man ska ju inte vara inställd på nått annat!!
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
73Sjöbba: nej nej då blir det bara tråkigt, man måste väl få vara lite optimist eller??
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
honhunden: du och jag honhunden, du och jag.
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Olle: Ja de måste sparka någon...det ryktas att en i kiosken sålt dåligt och kan hänga löst....tydligen har också en spelarmormor sålt för få matchprogram i dörr 3B. Tror hon hette lurowa eller nåt sånt
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
honhunden: Vad kostar ditt knark?
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
DJ Hemp: Dirty T T! Jag tar på mig lädermössan med kattöron och går och lägger mig.
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
73Sjöbba: Ja haha! Med en länk...
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
73Sjöbba:

Men vad säger du? Kommer T T att lägga upp en pedofil på ett hotell?!?!?!111
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Timrå Icon: På tal om Frölunda, borde inte någon få sparken där snart? Kenta sägs ju sitta säkert, Nubben verkar vara omöjlig att sparka (han måste ha smutsiga fotografier på Ahdrian eller nåt) men kan dom inte sparka någon på symbolisk grund? Typ materialaren...någon måste ju få sparken!
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
honhunden: Enligt Murphys lag kommer Sonnenberg kontrakteras av Frölunda. Då Murphys lag påfallande ofta stämmer, känns risken för Sonnie i Frölunda som väldigt överhängande. Jag är redan helt inställd på detta.
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
73Sjöbba: Men undra vilken av dem som har roligast under resan egentligen...? :-)
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Timrå Icon: Vänta bara. T T lägger nog upp en pdf.fil på något webbhotell snart =)
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
honhunden: Jag tror nog att en realist kommer längre än en optimist.
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
T T: Dit kan inte ens Du länka ;-)
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
De har nog inte släppt tankarna på Valdix riktigt än. Han var tillbaka i matchprogrammet i alla fall.
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Kostiainen: ALLTID! Jag är alltid optimist! Annars kommer man aldrig framåt i livet! Eller hur?

Jag måste ju tro på det jag vill!
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
honhunden: Optimistjolle där!
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Manderville: Om inte Nubben är ute och slentrian-handlar lite i helgen och trycker ned honom i shoppingbagen förstås. På ren vana....

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Manderville: ALDRIG!! Jag tror inte på det faktiskt. Efter han själv har sagt att det är Timrå eller pension!!
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Manderville: Jag tror mer på Saik
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Ambroo: Troligen får vi se Sonnie i Frölunda
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
sarg ut: Eisaa Vittu
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Timrå Icon: Inge Pengar
Kommentera

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Ambroo: Timotin Sonninen
Kommentera

« · 1290772 · »