1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581244 inlägg · 6216 ämnen

VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16

1570114 · » Till forumet


Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Kattgubben:

Viasat kan dra åt helvete
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
zaccodog: då trodde du fel seru . Här diskuteras de mesta och framförallt tikrelaterade saker . Och s24 och via play är i dagsläget i allra högsta grad tik relaterade eftersom de är där kvalserien sänds
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
nectis: Ja de är klart att de var Pelle som var den enda som tackade, han är en stor man Pelle och han är älskad.
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16

Erytrocyt:

Två kronor bjudet!

Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Kattgubben:trodde det här var ett forum där vi diskuterade TIK,S24 sändningar o viaplay kan väl diskuteras i AB resp Viasats chattar
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
superfalle:Fast jag tycker då att Viaplays sändningar har fungerat ypperligt med såväl hög upplösning som bra flyt. Både på deras NHL-sändningar och det lilla jag sett av allsvenskan där...
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Kattgubben: lika bra att bryta sändningen om man inte ser pucken och spelarna ser ut som nåt man ser youtube från 1983
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Andersson: yepp . Så bra som man kan begära av en sån där nät tjänst .
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Snoop: Nej, raka vägen till omklädningsrummet. Pelle tackade, ensam. Det ska han ha en eloge för.
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Andersson:Det ska ju för i hvete inte ens behöva gå till straffar mot VIK
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Har två biljetter till Västerås hemma till högstbjudande.
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Andersson: båda dom där straffarna finns de väldigt lite motdrag emot om dom utförs korrekt
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
superfalle:Viaplay ser iaf till att dynamiskt sänka upplösningen när linan är seg, så det inte hackar...Det gjorde inte aftonbladets tjänst.
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16

superfalle:

tycker s24 var helt ok

Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Om någon tycker att s24 har kassa sändningar så rekomenderar jag ett besök på via play . Detta är de mest komiska jag sett i bildkvalite . Tydligen så ska de va hd också . Hahaha
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16

KORITFW:

ja lite lättläst , men säg 3 st som är bättre på straffar i Timrå ?

Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
zaccodog: Det behöves inte då dom inte ens kan vara svettiga, däremot finns det annat som lockar.....

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Nisse:att duscha?
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
zaccodog: Tror Du inte dom börjar redan på bussen hem....
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16

Hur kan man låta Hallin gå ut och göra sin straff igen? och sedan se hur jävla sönderläst han är, för att sedan inte direkt lära sig av sitt hjärnsläpp och säga åt Smolenak att inte göra detsamma? De står och överlägger samtliga tre coacher men kommer fram till att de ska inte säga åt dem att göra något annorlunda? helt obegripligt. Nordgren har sedan hela säsongen lagt den på högersida rappt förutom en gång vad jag kan minnas. In med Rohdin?! Aja, de hädde inte in Max i alla fall.

3 poäng förlorade av 30, vi är inte i helvetet ännu..
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
nectis:dom måste in i duschen så snabbt som möjligt,bokat bord till 23
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
nectis: Tackade dom inte ens er för att ni åkte så långt ?? De va fan helt odugligt dåligt.
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Nisse:åsså blir det väl krogen som vanligt när dom kommer hem
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Snoop: Vägrar gå. Åkte Ånge-Västerås idag och laget kunde inte ens tacka oss? Direkt ut i omklädningsrummet. Jävla kukar. Stannar hemma resten.
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Andersson: Bedrövligt spel! Blir allsvenskan detta. Uselt spel, dålig vilja och en total avsaknad av coaching.
Sämre matchcoach har nog aldrig skådats!
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16

Nisse: Nja, nog tror jag att pojkarna tar i det de har men Montén har kramat det sista ur en reletivt tunn trupp så de förmår nog helt enkelt inte mer...

Man kan nog försöka locka med vilka morötter som helst, men finns inte kapaciteten så finns den inte. Korthuset håller på att falla ihop, från styrelsen och kansliet ner till materialarna.

Vi ska vara jävligt glada att Timrå håller sig flytande än så länge rent ekonomist. Klubben blöder pengar som ett halalslaktat får.

Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Jag trodde i min enfald att Timrå skulle försöka åka sönder de allsvenska lagen, men i  matchen mot Örebro såg man vart det barkade. Inget Tempo, i sakta mak till avbytarbåset efter korta, korta byten. Trodde att det var uppehållets fel och det skulle komma en total makeover idag. Fy tusen vad man har fel. Detta känns inte bra, snarare skit. Dock, grattis till Timrå kommuns SM Guld idag, Söråkers flicklag. Visa bucklan till Timrås hockeyspelare och förklara vad som legat bakom, dom tror att det går utan ansträngning att vinna. 
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Andersson: EON måste fan kunna vara fullsatt på tisdag nu äre bara på med blåstället å sluta upp asså.
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16

Nästa omgång ( Tisdag) har vi SSK . Vi MÅSTE ta 3 p . Dom har 2 raka förluster , känn ingen press 

VARFÖR  är bagarn bänkad ?   Måste ju vara bättre än 91:an och 23:an ???

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16

Ojojoj ... det här ser inte bra ut. Jag har jävligt svårt att tro att Västernorrland har två lag i högsta serien nästa säsong.

Grabbarna från Sundsvall kröp ju fram på isen idag. Var fan ska det här sluta om inte i allsvenskan. Väl där så vet man ju vilket helvete det är att ta sig tillbaka. Titta på DIF som dessutom har mer resurser än Timrå.

Skulle tro att besöket i elitserien slutade här för Timrås del.

Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
John K:Helt rätt,men då får nog den här Monten ta å tänka om lite hur spelet framåt med puck ska spelas!!
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
John K: Kanske det tränarna är inte det måste vara STROK på alla tre  
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Erytrocyt: Precis, men med 1430 åskådare på hemmamatcherna. Vilken höjdare detta är på väg att bli....
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16

Modano:

Ja, det verkar inte spela någon roll alls vad spelarna gör på isen utan det är gamla meriter som gäller. Finns en ung hungrig spelare tillgänglig och en alibi spelare som Hagos så är valet självklart den rutinerade Hagos som bidrar med massor av puckinnehav i en hög vid sargen i anfallszon.

Nej, Monten måste bort. Det var en bra chansning men nu håller den på att kosta oss elitserieplatsen. 

Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16

Modano:

-Hej !  Jag heter Tomas Monten och jag söker jobbet ni har i annonsen.

- Jaha, och vad har du för meriter då på ditt cv ?

-Jag har varit med och kört ner 2 anrika hockeylag från elitserien till allsvenskan 2 år i rad!!!!!!!!

Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Nisse:

Stockholm, Malmö och Uppsala är ju fina storstäder. Umeå funkar ju också.
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Långben: Nämen va tusan, det är väl bara att ladda om och komma tillbaka? Gör om, gör rätt!
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Det verkar som om Timrå kört styrketräning istället för tempo under speluppehållet. Sker inte en totalsvängning redan nästa match är det tyvärr godnatt med elitseriedrömarna. Det går inte att fegspela i kvalet och tro att man kan vinna.
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16

Modano: Kanske Johan inte är helt frisk.

Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
liston:Hela laget går ju på knäna när dom ska framåt,ser ju ut som nå jävla Div:2 spelare som inte orkar gå på mål!En massa egna backar som åker solo med pucken osså tvärstopp,bedrövligt!!
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Långben: Ja, tänk vad ett uppehåll kan förstöra ett lags förmåga.
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Har man tre idiottränare som bara vill fegspela så ber man om att åka ur. De står och garvar tugga gummi fattar tydligen inte allvar villket smittar av sig på spelarna. Johan Andersson inte med den enda forward som kan spela fysiskt inte med när det är KRIG för överlevnad
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16

Långben:

Ett riktigt Djurgårdstempo på detta!

Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Ser ju som hela laget är totallt slut när dom ska gå framåt,finns ju inte ett rätt!!
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
lincoln: ja inte fan klarar man en kvalserie med en målvakt och 20 psykfall . De funkar som inte
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16

Ja kan man inte ens göra mål mot allsvenskt motstånd så är man ta mig fan inte värda en elitserieplats heller!

Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
ja va fan ska man säga
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Låt J18-laget spela de kvarvarande matcherna, för A-laget verkar uppenbarligen inte vara intresserade av uppgiften. 
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16
Kan vi inte bättre än så här,finns ju inget framåt alls!Dom skapar ju för fan inget som är nåt!!
Kommentera

Sv: VIK Västerås - Timrå IK 2013-03-16

Andersson:

Nåt så in i helvete dåligt har jag aldrig skådat, Nu är det bara att vinna resten annars är det slut på det roliga!

Kommentera

1570114 · »