Jaha.....guldvittringen är stor...i år! 15 insläppta på 11 matcher...kanon..! 31 mål gjorda..! 29 points...4 tappade..kanon! 10 poängs ledning..kanon! Vad ska stoppa oss ifrån SM-GULD i vår? Bästa ESinledningen sedan 98/99..Kanon!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
15 insläppta på 11 matcher...kanon..!
31 mål gjorda..!
29 points...4 tappade..kanon!
10 poängs ledning..kanon!
Vad ska stoppa oss ifrån SM-GULD i vår?
Bästa ESinledningen sedan 98/99..Kanon!
Forrza Timrå IK i vått och torrt ALLTID!
Lall On Lall On..