Jaha.....guldvittringen är stor...i år! 15 insläppta på 11 matcher...kanon..! 31 mål gjorda..! 29 points...4 tappade..kanon! 10 poängs ledning..kanon! Vad ska stoppa oss ifrån SM-GULD i vår? Bästa ESinledningen sedan 98/99..Kanon!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
15 insläppta på 11 matcher...kanon..!
31 mål gjorda..!
29 points...4 tappade..kanon!
10 poängs ledning..kanon!
Vad ska stoppa oss ifrån SM-GULD i vår?
Bästa ESinledningen sedan 98/99..Kanon!
Forrza Timrå IK i vått och torrt ALLTID!
Lall On Lall On..