Ja, nu är det dags att lira hockey igen. Nu kan vi "lägga ner" allt ovettigt som skrivits de senaste dagarna. Nu gäller det match mot Indianerna och det gäller för Tik att komma tillbaka till ett vinnande spel igen. Osäkert om vi kommer från Götet med några poäng, men man kan ju alltid hoppas och tro. Mot Södertälje på lördag är 3 poäng ett måste om vi nu skall börja klättringen mot den slutspelsplats vi så hett åtrår. Just go for it!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu gäller det match mot Indianerna och det gäller för Tik att komma tillbaka till ett vinnande spel igen. Osäkert om vi kommer från Götet med några poäng, men man kan ju alltid hoppas och tro. Mot Södertälje på lördag är 3 poäng ett måste om vi nu skall börja klättringen mot den slutspelsplats vi så hett åtrår.
Just go for it!