GO TIMRÅ GO
« Föregående · 126360 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
Enligt webradion så var Dif det bättre laget fram till målet sedan har timrå dominerat..
Sv: GO TIMRÅ GO
Jippie! Precis då Grankvist ska referera matchen så blir det trafikmeddelande... hyffsat drygt. =)
Sv: GO TIMRÅ GO
Jag är förvånad av kommentatorernas objektivitet i hockeylive... Kommer ihåg förra året då de var allt annat än objektiva.
Timråklacken hörs mer än difarna i radion!
Timråklacken hörs mer än difarna i radion!
Sv: GO TIMRÅ GO
Heja, Heja, Heja Timrå
-Timrå IK är dom bästa..... hör ni hur trevligt klacken hörs :-)))
-Timrå IK är dom bästa..... hör ni hur trevligt klacken hörs :-)))
Sv: GO TIMRÅ GO
Amb-41: OK,,,Styf verkar ha vässat klubban rejält iår =)
härligt eftersom man har styfen med i dreamteam
härligt eftersom man har styfen med i dreamteam
Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Bara 50? Med tanke på att man åkte ner ca 30 pers härifrån och det sluter upp 08:or så borde talet stiga uppåt hundringen nästan tycker jag...
Sv: GO TIMRÅ GO
Kasparov: ja va fan är detta?!?! Inte direkt läge att "lufta" Freddan för skojs skoll liksom :-/
Nån förklaring finns förstås.. hoppas det bara är en stukad lillfinger nagel eller nåt *orolig*
Vi behöver dig Kapanen!!
Nån förklaring finns förstås.. hoppas det bara är en stukad lillfinger nagel eller nåt *orolig*
Vi behöver dig Kapanen!!
Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Visst är det kul läsning, men som bekant serien är lång.
Men ett bättre början än så här kan ju inte Timrå ha fått.
Självförtroende måste ju vara på topp i hela laget och att så många olika spelare gör mål är väldigt positivt. Men lite konstigt är det väl ändå att det inte blir fullt på en löningslördag och detta läge i tabellen. Och det här måste kännas så inspirerande för tränarna och laget - MEN vi kommer ihåg !! en match i taget och allt kan hända i hockey ! önskar att man kunde följa med till globen - vad skönt det känns att få säga så här: nu har jag klippt ut tabellen tre gången i rad - det du sa efter Modo matchen men nu väntar jag nog till efter 15:e omgången ;-) Jag njuter att tillvaron NU
Men ett bättre början än så här kan ju inte Timrå ha fått.
Självförtroende måste ju vara på topp i hela laget och att så många olika spelare gör mål är väldigt positivt. Men lite konstigt är det väl ändå att det inte blir fullt på en löningslördag och detta läge i tabellen. Och det här måste kännas så inspirerande för tränarna och laget - MEN vi kommer ihåg !! en match i taget och allt kan hända i hockey ! önskar att man kunde följa med till globen - vad skönt det känns att få säga så här: nu har jag klippt ut tabellen tre gången i rad - det du sa efter Modo matchen men nu väntar jag nog till efter 15:e omgången ;-) Jag njuter att tillvaron NU
« Föregående · 126360 · Nästa »