1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614881 inlägg · 6214 ämnen

GO TIMRÅ GO


Sv: GO TIMRÅ GO
matte1: Det är väl den där bögsångaren från utlandet?

Sv: GO TIMRÅ GO
Aha....tack för upplysningen....:)) dyker han inte upp så är det bara jag som gillrat en fälla för honim.....

Sv: GO TIMRÅ GO
Theres a new game
We like to play you see
A game with added reality
You treat me like a dog
Get me down on my knees

We call it master and servant
We call it master and servant

Sv: GO TIMRÅ GO
DJ Hemp: 2 min då målet gjordes iaf.

Sv: GO TIMRÅ GO
RocknRolf2: "Krizan, minst lika bra som den förra säsongen", eller hur var det?

Sv: GO TIMRÅ GO
30: I helvete heller, in med puckjäveln - det kan bli en målskillnadsaffär innan den feta har sjungit klart.

Sv: GO TIMRÅ GO
epa:

Hur långt är det kvar egentligen? Swehockey är kokko...

Sv: GO TIMRÅ GO
skönt, skönt, och riku hahl

Sv: GO TIMRÅ GO
Vem är Ricki Hall?

Sv: GO TIMRÅ GO

Ann:

Jag tror att Mats ligger o gråter just nu..Läge för dig att vara lite snäll med honom i morgon..;)


Sv: GO TIMRÅ GO
Ann: Du kan nog gå ner till förrådet och mobba honom .. han är nog där och letar grejer .. vi ska iväg på strimmahallen kvart i tio :)

Sv: GO TIMRÅ GO
Nu tycker jag att vi blåser av det här...

Sv: GO TIMRÅ GO
"Hela hallen" - klapp klapp klapp

Sv: GO TIMRÅ GO
Ska ni gå hem nu? kul att Backlund visar vem som är bäst

Sv: GO TIMRÅ GO
Underbart! "Ska ni gå hem nu" ekar i bakgrunden.

Sv: GO TIMRÅ GO
Nu tror jag Mats Edström gick o la sej

Sv: GO TIMRÅ GO
mike66:

nä men nu räck dä

Sv: GO TIMRÅ GO
DJ Hemp: Nu kan man sova lugnt!!!!!!!!!

Sv: GO TIMRÅ GO
30: Hahaha - In med fyran nurå - hahaha

Sv: GO TIMRÅ GO
pp igen

Sv: GO TIMRÅ GO
Happyer: 2 min

Sv: GO TIMRÅ GO
mike66: JAAA! Rikkie Hall, 3-1 för Timrå! Härligt!

Kämpa Timrå!

Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Tjohoo!!

Sv: GO TIMRÅ GO
Yeeeeeeeeessssssssssssssssssssssssssssss

Sv: GO TIMRÅ GO
JAAA! 1-3!!! SM-guld!!!!!

Sv: GO TIMRÅ GO
JAAAAAAAAA!! jajajaj

Sv: GO TIMRÅ GO
hur mycket är det kvar av perioden?

Sv: GO TIMRÅ GO
Härligt "Ricke" =)=)=)

Sv: GO TIMRÅ GO

mike66: underbart


Sv: GO TIMRÅ GO
JAAAAAAAAAAAAAA

Sv: GO TIMRÅ GO
matte1: JJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA RIKU HAHL!!!!!!!!!!

Sv: GO TIMRÅ GO
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!

OJOJOJ!;)

Sv: GO TIMRÅ GO
JAAAAAAAAAAAAaa!!!!

Sv: GO TIMRÅ GO
mike66:

ja där satt den 3-1....klart

Sv: GO TIMRÅ GO
Underbart!!! Vilket jubel!!!

Sv: GO TIMRÅ GO
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: GO TIMRÅ GO
actionleif: kör du med firefox måste du installera en plugin som gör att mediaplayer funkar ..

Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: GO TIMRÅ GO
MEN underbart.....

Sv: GO TIMRÅ GO
Bragd-Birger: Vafaen har Nubben med den här matchen att göra? In med pucken!

Sv: GO TIMRÅ GO
actionleif: vad är det man sägen 115 de gången gillt

Sv: GO TIMRÅ GO
RocknRolf2: Känns som det...

Sv: GO TIMRÅ GO
actionleif: haha okej, fungerade för mig

Sv: GO TIMRÅ GO
Men va fan, är det utvisning så är det utvisning. Att vi haft två med oss ska inte avgöra.

Sv: GO TIMRÅ GO
RocknRolf2: Det spelar ingen roll när vi avgör bara dom trycker in trean snart.

Sv: GO TIMRÅ GO
nixXz: har gjort det 114 ggr..

Sv: GO TIMRÅ GO
Vakna Nubben!1!!

Sv: GO TIMRÅ GO
borde inte modo ta ut målvakten då timrå har så svårt att sätta den i tom bur????

HEHE

Sv: GO TIMRÅ GO
helvete, där skulle man ha avgjort

Sv: GO TIMRÅ GO
actionleif: Installera om WInplayer

« · 769289 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer