GO TIMRÅ GO
« Föregående · 77472 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
mike 66, Frisco:
Har ni kontakt med hallen?! Jo, Lärking är en av de mindre bra svartvita, känns det som...
Har ni kontakt med hallen?! Jo, Lärking är en av de mindre bra svartvita, känns det som...
Sv: GO TIMRÅ GO
DJ Hemp:
Dom krockade i slutet på perioden så båda for i isen, "smack" sa det bara! Lärking var nog ute efter att skada Z:a!
Dom krockade i slutet på perioden så båda for i isen, "smack" sa det bara! Lärking var nog ute efter att skada Z:a!
Sv: GO TIMRÅ GO
mike66:
Visst, nu är det bara tvåsiffrigt som gäller... Kraven ökar snabbt! :-)
Gnaget har rätt usel målskillnad, borde inte vara omöjligt med den bonuspinnen...
Lärking körde över Zäta...?
Visst, nu är det bara tvåsiffrigt som gäller... Kraven ökar snabbt! :-)
Gnaget har rätt usel målskillnad, borde inte vara omöjligt med den bonuspinnen...
Lärking körde över Zäta...?
Sv: GO TIMRÅ GO
Håller även kollen på VIK-Mörrum (1-1), vore fint med ett allsvenskt lag i stan... Att tappa 2-0 till 2-3 mot Växjö var JUH skandalöst!
Sv: GO TIMRÅ GO
DJ Hemp:
Visst känns det som så efter att ha 5-0 i 1:a perren, tycker nog att man ska ta chansen och bättra på målskillnaden en aning till så har man en gratis poäng där mot Gnaget!
Nytt tips:
BIK - TIK....2-12
Lärking körde över Z:a också, j-la domarj-l!
Visst känns det som så efter att ha 5-0 i 1:a perren, tycker nog att man ska ta chansen och bättra på målskillnaden en aning till så har man en gratis poäng där mot Gnaget!
Nytt tips:
BIK - TIK....2-12
Lärking körde över Z:a också, j-la domarj-l!
Sv: GO TIMRÅ GO
Laken:
Särskilt som man tippade torsk, 4-3 efter öt... :-)
mike66:
Precis, man bör inte gå över ån efter yxan... 2-5 nu vore nästan ett nerköp, eller?
Särskilt som man tippade torsk, 4-3 efter öt... :-)
mike66:
Precis, man bör inte gå över ån efter yxan... 2-5 nu vore nästan ett nerköp, eller?
Sv: GO TIMRÅ GO
DJ Hemp:
Ja man ska aldrig ropa hej förrens man har kastat yxan över bron!
Mitt tips 5-2 till oss lever ännu iaf;)
Kom igen Boden 2 pyts kan ni väl göra!
Ja man ska aldrig ropa hej förrens man har kastat yxan över bron!
Mitt tips 5-2 till oss lever ännu iaf;)
Kom igen Boden 2 pyts kan ni väl göra!
Sv: GO TIMRÅ GO
DJ Hemp: Bofors får gärna ha tagit sommarlov dom också med tänke på nästa match...
Kämpa Timrå, inget slarv eller övermod!
Kämpa Timrå, inget slarv eller övermod!
Sv: GO TIMRÅ GO
Laken:
Jaji, och i allra bästa fall kan det bli straffseger - Z och Fagen verkar heta! :-)
Jaji, och i allra bästa fall kan det bli straffseger - Z och Fagen verkar heta! :-)
Sv: GO TIMRÅ GO
5-0 till TIK och 4-0 till AIK, känns som att två av B-lagen tagit sommarlov... Men Löven har 2-1 - perfa!
Sv: GO TIMRÅ GO
Laken:
Glöm dock inte bort att SSK vände 0-5 till 8-6 mot HV en gång - och det finns fler rysarexempel...
Tips: Boden - Timrå 9-7
Glöm dock inte bort att SSK vände 0-5 till 8-6 mot HV en gång - och det finns fler rysarexempel...
Tips: Boden - Timrå 9-7
Sv: GO TIMRÅ GO
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Här har man gått och varit nervös hela dagen också står det 5-0 till Timrå...!
Kämpa Löven!
Här har man gått och varit nervös hela dagen också står det 5-0 till Timrå...!
Kämpa Löven!
Sv: GO TIMRÅ GO
5-0 och hyfsat mycket kvar av första perren... BRA för målskillnaden, skulle jag tro!
Sv: GO TIMRÅ GO
Håll i er ni som lyssnar på webradion, snart kommer 4-0...
(Genom FAGEMO,ass HEDBERG)
(Genom FAGEMO,ass HEDBERG)
« Föregående · 77472 · Nästa »
Gå in på länken som följer, du måste ha winamp om webradion ska funka!
6-0, hääälit Nordgren!
Vilka låter mest i Björknäshallen?! Själklart HF! Underbart att höra!