1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

GO TIMRÅ GO


Sv: GO TIMRÅ GO
Tycho: på www.st.nu stod det att det var spelare i målgården

Sv: GO TIMRÅ GO
73Sjöbba: kollade igen på klippet och nog är pucken där före

Sv: GO TIMRÅ GO
73Sjöbba:
I Dalademokraten står det att han blåste för blockering.

Sv: GO TIMRÅ GO
Janken:
Anser nog att Robert Lathi gjorde en helt korrekt bedömning, har ju 1-2 på Matchen å 50 bagare som insatts ;-)

Sv: GO TIMRÅ GO
Abron:

Haha! Ja! man är ju sig själv närmast!

:-)

Sv: GO TIMRÅ GO
Janken:
Precis, men när det gäller Robert så har jag haft nån dust med honom i domarrumet, men det är preskiberat nu.

Sv: GO TIMRÅ GO
Abron:

Kan det vara så att du och Lahti hade tippat tillsammans??
25 kr var?

Sv: GO TIMRÅ GO
Janken:
Precis, gäller att ha tumme med Zebrorna, kan man lätt bli rik på :-)

Sv: GO TIMRÅ GO
Tikare som rör på sig .. Källarsson utlånad från Blues till JYP .. han hade vi kanske kunnat låna annars

Sv: GO TIMRÅ GO
Skönt att slippa den här dåren på måndag...

www.hockeyligan.se/nyheter.php?nid=9655

Sv: GO TIMRÅ GO
T T:
Vad lässen klöbben skall bli då!

Sv: GO TIMRÅ GO
Gammal iofs, men ändå länken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: GO TIMRÅ GO
En extimråit var riktigt bra i dagens match mellan Löven och AIK. Jimmy Danielsson var planens klart bästa spelare. Som delad tvåa kom domare Rådbjer och Sehlstedt i Lövenmålet.

Sv: GO TIMRÅ GO
Tycho: Jag såg Rögle-Bofors på teve. Där var Sebastian Lauritzén riktigt bra, bäst i bortalaget.

Sv: GO TIMRÅ GO
JimmyH: I strimmahallen var det match mellan rött och vitt där knylan, engan och abron var de mest framträdande

Sv: GO TIMRÅ GO
actionleif:
När det gällde att köa vid syrgasen, Yes.

Sv: GO TIMRÅ GO
Ska Strålman spela JVM?

Sv: GO TIMRÅ GO
rödovithockeydy: Nej han är senior.

Sv: GO TIMRÅ GO
Kom igen nu Timrå å krossa botten

Sv: GO TIMRÅ GO
Bra tempo på klacken

Sv: GO TIMRÅ GO
Skulle varit kul å vara där men men man kan ju inte få allt man vill

Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: hehe, sant.. En annan missade ju hockeybussen. Annars hade jag stått å för ett j*vla liv där nu.

TIMRÅ IK

Sv: GO TIMRÅ GO
Kom igen nu Timrå!!

Sv: GO TIMRÅ GO
tikpower: Mållös första period. Skotten vinner frölunda med 11-8

Sv: GO TIMRÅ GO
nectis: Japp, nur tar det stopp för er.

Sv: GO TIMRÅ GO
Bonuz: nänä glöm det

Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Mockasinskrinnarna har vaknat, nu ska dom bara hitta luckorna!

Sv: GO TIMRÅ GO
Bonuz: Powerplay, då blir det mål!!

Sv: GO TIMRÅ GO
Bonuz: Ja men det är ju det som är problemet det finns inga luckor

Sv: GO TIMRÅ GO
Bonuz: Hehe, knappast :)

Sv: GO TIMRÅ GO
Bonuz: men frågan är hur det går för sållo vi får väll se

Sv: GO TIMRÅ GO
Nu kan det bli mål däremot ;-)

Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Ja, nu smäller det

Sv: GO TIMRÅ GO
1-0 Hallin

Sv: GO TIMRÅ GO
JAAA
PELLE HALLIN

Sv: GO TIMRÅ GO
ojojoj jjjaaaaaaaaaaaaaa

Sv: GO TIMRÅ GO
1-0 !!

Sv: GO TIMRÅ GO
ojdå, låter som tavla av Salo

Sv: GO TIMRÅ GO
Pelle vs sållo 1-0

Sv: GO TIMRÅ GO
nectis: Aj då!

Sv: GO TIMRÅ GO
Nu kommer den klassiska, TJALALALAAAA!

Sv: GO TIMRÅ GO
nectis: nu nu nu in med den nu då

Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: En annan sak som är bra för toppstriden är att Linköping ligger under mot HV-71 med 2-0 .

Sv: GO TIMRÅ GO
nectis: mycke bra det

Sv: GO TIMRÅ GO
nectis: 2-1 nu:(

Sv: GO TIMRÅ GO
pp in med 2 an nu då

Sv: GO TIMRÅ GO
innekillenskomp: hmmm 2-0 menar du eller ??

Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: han menade i Hv71-LHC

Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: menar att det blev 2-1 hv linköping,

Sv: GO TIMRÅ GO
dr-nix: bra att du är med iallafall :)

« · 776262 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer