1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614958 inlägg · 6214 ämnen

H T


H T
Alfapet......

--

Mycket förkortningar nu, och varför svara på en fråga med "det skrev vi i höstas", då känner man sig verkligen välkommen in i diskussionen!

--

Det är nog bara att inse att Kvalserien står på tur. Även för AIK!

Sv: H T
Hur har det gått i era möten med gnaget den här säsongen?

Sv: H T
Gone:

TIK - AIK 2-3 str
AIK - TIK 4-2
TIK - AIK 4-1

Sv: H T
Jag är beundransvärd över att du inser det som kanske de flesta tror, att TIK får kvala. Men själv hade jag som SSK'are hellre sett LHC och AIK i kvalserien. Där skulle Leksand kunna dra ner AIK.
Kämpa vidare TIK, Vi gör det i SSK !

« · 47786
Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer