Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-:
Jag kan tänka mig att han inte är gratis om man säger så, men nog skulle alla lag i ligan kunna betala det inklusive Timrå, frågan är bara hur det går ut över resten av truppen. Brynäs har ju fördelen att de har några hemvändare som spelar billigt så de har nog lite extrapengar att lägga på något toppförvärv.
Jag kan tänka mig att han inte är gratis om man säger så, men nog skulle alla lag i ligan kunna betala det inklusive Timrå, frågan är bara hur det går ut över resten av truppen. Brynäs har ju fördelen att de har några hemvändare som spelar billigt så de har nog lite extrapengar att lägga på något toppförvärv.
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Haha, en fundering. Vad hade Boork att göra på Frölundas årsmöte och varför bryr han sig ens?
Vilken stolle, där kan man snacka gammal och förlegad..
Vilken stolle, där kan man snacka gammal och förlegad..
+ 2
Vad har Boork för relation till Frölunda idag?
Han är väl knappast frölundait.
Var han där i jobb, är han anställd av nån tidning?
Ähh, egentligen borde man väl bara låta en sån ickenyhet passera utan brus.