« Föregående · 2902959 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
-Sputnik-: Kan ju omöjligt vara spelsystemets fel, eller icke existens, som gör att passningsspelet är så jävla bedrövligt.
Klart oroande att det ser ut så här, även om det bara är omgång två. Men å andra sidan blir det väl så här med den kvalitet på värvningar man gör. Som man bäddar får man ligga heter det väl?
Unga orutinerade spelare med skridskoslö spets mot rutinerat och skridskostarkt motstånd. Ja, då blir det väl så här. Jag tror dock att det här laget behöver tid. Hoppas bara att man kan hanka sig med hyfsat så att det inte blir för stort glapp.
Jag undrar om laget som ställts på banan har haft en inverkan på Jokinens frånfälle? Kan omöjligt tänka mig att det här var vad han ville ha in?
Klart oroande att det ser ut så här, även om det bara är omgång två. Men å andra sidan blir det väl så här med den kvalitet på värvningar man gör. Som man bäddar får man ligga heter det väl?
Unga orutinerade spelare med skridskoslö spets mot rutinerat och skridskostarkt motstånd. Ja, då blir det väl så här. Jag tror dock att det här laget behöver tid. Hoppas bara att man kan hanka sig med hyfsat så att det inte blir för stort glapp.
Jag undrar om laget som ställts på banan har haft en inverkan på Jokinens frånfälle? Kan omöjligt tänka mig att det här var vad han ville ha in?
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
erathoo: Känns som att vi kan vinna denna match bara vi blir lite mer noggranna i passningarna. Kom igen kämpa! Inte alls imponerad av LHC de försöker lägga puckar på mål hela tiden och styra hoppas någon puck studsar in
1-1 i första är taget
1-1 i första är taget
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Smörgåsen : Man måste väl tro att det kommer. Frågan är bara hur många matcher vi har förlorat då. Det gäller att vi kan knipa ett par under första fem så att de får lite arbetsro.
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
-Sputnik-: Kan Malmö bli vår räddningsplanka denna säsong?....
Med tanke på 0-8 på fyra perioder så kanske vi har ett lag som är mer nervösa nu
Med tanke på 0-8 på fyra perioder så kanske vi har ett lag som är mer nervösa nu
+ 3
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Smörgåsen : Inför förra matchen nämnde Dahlén att Timrå har ett nytt spelsystem. Fråga: Har Timrå ett spelsystem?
+ 3
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Smörgåsen : Jag förstår inte vårt grundspel. Vi har ingen fart i uppspelen. Försvarsspelet är fem man i knät på målvakten. Boxplay är inge bra, PP är ingen höjdare även om det blir mål ibland. Vet inte vad vi är bra på. Fart och frenesi ifjol. I år ser det ut som sengångar hockey.
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Söderöver: Stomme-spelarna måste steppa upp rejält alltså. EP, Hartmann, Dahlén, Wedin, Pääjärvi osv. Känns inte alls påslagna.
+ 9
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
bar mofftak: Genborg har lite speed i händerna iallafall, jmf med vad resten av laget visat hittills
+ 12
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
BlackBay: Aldrig sett ett lag dra en slagga över hela plan ner i rundeln från bakom eget mål i boxplay, och sedan få vara först på pucken.
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
BlackBay: Jo alltså, med det här spelet. Jag skulle ljuga och säga om jag inte är orolig om vi inte spelar betydligt bättre än så här framöver.
Har fortfarande svårt att se en röd tråd i Samuelssons spelsystem.
Har fortfarande svårt att se en röd tråd i Samuelssons spelsystem.
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
-Sputnik-: haha.... sååååå uselt spel och ändå 1-1.... man tackar
+ 3
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
roger_sundsvall: Yeeeeezzzzz Da'n såt'en iaf Geeeeennnbooorg!!!!!🤣🤣🤣🇱🇸
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Zäta75: Skönt med mål, meen vad är det för ishockey vi spelar. Back back intill felpass. Bland det sämsta till spelidé jag har sett. Vart energi och farten
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
-Sputnik-: kanske lite energi och go nu efter kvitteringen...??
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Söderöver: Uselt PP. Tur att vi har en bra spelare som presterar…
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
-Sputnik-: Vi spelar inte bra. Men tackar för ett mål. 😅🫣
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Hahahahahahahahahahahahahahshshsha!!!!!!!
19 kan gå en kurs…
Se på Eddi…
Spelar man runt mål ska man hitta puckar och slå in dem…
Genborg-OJ
1-0
19 kan gå en kurs…
Se på Eddi…
Spelar man runt mål ska man hitta puckar och slå in dem…
Genborg-OJ
1-0
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Labban: Johansson får gå tillbaka ett par år i arkivet och hitta en insats från vintage-hyllan att bjuda på om det inte ska bli skamligt.
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Jävlar vad stark Genborg är för sin ålder...
Detdär kan bli ett monster till powerforward
Detdär kan bli ett monster till powerforward
+ 7
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Labban: Linköpingspubliken. Sveriges sämsta. Pajasen som åkte ut kan kliva av.
+ 4
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
roger_sundsvall: Det är så många misstag över hela banan så man häpnar.
Missade utspel i egen zon, felpassningar. Och vart är energin???
Visa hjärta!!!
Missade utspel i egen zon, felpassningar. Och vart är energin???
Visa hjärta!!!
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Inga pengar, inga spelare. Blir en rolig säsong. Avgå nubben och Tommy! Bygg en arena i Sundsvall.
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Herregud vad långt laget är. Vad är greje med att anfalla med ensam forward och resten av laget är i egen zon?
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Verkar som att vi i vår iver att inte trötta ut oss själva med huvudlös forechecking gått tillbaka till att inte forechecka öht.
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
-Sputnik-: Dags att vakna nu, Pettersson osv. Totalt menlösa än så länge.
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
roger_sundsvall: Herrejävlar. Det är riktigt uselt. Hur kan fullblodsproffs inte lyckas slå en passning på två meter.
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
roger_sundsvall: Det skulle sitta fint om EP kunde börja själ för lönen och vi kunde etablera spel i deras zon en gång.
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
roger_sundsvall: EP bjuder på vansinnespass på vansinnespass.
+ 3
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Zäta75: Har Samuelsson förbjudit spelarna att lägga ett pass på blad?
+ 1
« Föregående · 2902959 · Nästa »
Skall vi alltså denna säsong låta hemvändarna låta en yngling i Genborg vara den som driver laget?
Haha. Småmysigt att han skall iväg på JVM sen med.
Nubben, du får nog skramla i alla fickor du har och förstärka under vägens gång.
Sen vad är grejen med Levinsson? Skadad, sjuk? För inte kan han väl vara petad till förmån till vissa andra i laget?