« Föregående · 2937618 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
X-Län: Haha. Så var det Timrå som fick med sig en utvisning med tre minuter kvar. Jag tycker att det här är Timrås överlägset bästa match i år!
+ 2
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
solbacken: Haha. Nästan rätt. Åt fel håll. PP till Timrå. Trot eller ej.
+ 1
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
Bobby Hahl: blir roligt med matcher som betyder något fram i vår.
Vi skickar ut Leksand som vi gjorde med Djurgården
Vi skickar ut Leksand som vi gjorde med Djurgården
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
Nu är Wedins självförtroende fixar för några matcher, nu behöver Lander få lyckas med något. Han passar bort alla lägen för tillfället.
+ 3
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
X-Län: Hon var med i Timrå konståkningsklubb, har man sett en Timrå match det senaste året har man sett henne på isen mer är Boyce
+ 10
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
X-Län: Misstänker att det kan vara hon som Timrå skrev om hade gått bort som var med i konståkningstjejerna.
+ 2
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
Woody Jokinen: Men Barres jävla Sidney Crosby-passning. MAGI!!!!
+ 7
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
JonteD: Yeeeeezzzzz Da'n såt'en igen Weeedddiin!!!!!🤣🤣🤣🇱🇸🇱🇸🇱🇸
+ 3
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
JonteD: vem var Sofie som det var en tyst minut för innan match?
+ 1
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
JonteD: Jag älskar Freijs spel, men han skjuter som Berglund.
+ 2
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
-Sputnik-: Jag menade den här matchen. De där snedstudsarna som Frölunda har gjort mål på hade vi lika gärna kunnat ha.
+ 1
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
Woody Jokinen: Jag lägger tyvärr inte vår bristande offensiv på "oflyt-kontot" längre.
+ 1
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
steveroper: Ja det hade väl varit frustrerande att bevittna live så klart. Men det verkar vara bra drag på läktaren så kanske inte vore så dumt ändå 👍
+ 2
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
bar mofftak: Såja. Så skönt att återigen ha en back som kan skjuta.
+ 1
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
Woody Jokinen: Yeeeeezzzzz Da'n såt'en iaf Jooooonnntte!!!!!!🇱🇸🇱🇸🇱🇸🤣🤣🤣
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
Kulltorp: Jo alltså. Jag menar ju inte ett "Nubben-kontrakt" på 3 år i fallet Rattie. Tänker alltså denna säsong först och främst. Sen får vi ta det därifrån.
Han sitter ju på utgående kontrakt med.
Han sitter ju på utgående kontrakt med.
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
-Sputnik-: Som jag ser det är det väl egentligen bara en sak som Frölunda har och vi saknar: flyt och tur.
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
Men sära på fröken Petersson och Dalle 90 kg tillsammans en idiot ser det jag är en av miljonen
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
Kulltorp: Hoppas Nubbens mobil går varm. Han måste agera nu. Man blir ju manodepressiv av tanken på att tappa Genborg till JVM på detta.
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
vonDöbeln: Nog det dummast jag läst i denna bok😂 Han har visat sin briljans flertalet gånger denna match.
+ 5
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
-Sputnik-: En spelare som Rattie ja, men jag tror inte han har sina bästa år framför sig.
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
vonDöbeln: Laget är ju ingenting utan en Dahlén i form. Helt menlösa framåt.
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
Grabben: Utan att ha någon som helst koll gissar jag på att de sponsrar timrå. ;)
+ 1
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
vonDöbeln: kollar inte på matchen idag, men hur är det möjligt att vi gör så lite mål? Vi behöver agera och ta in någon som vet vart målet är
+ 1
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
Jonte signade kontrakt och åkte hem men mentalt är han kvar i Schweiz
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
Kulltorp: Aldrig i helvete att Normann ska få hålla nån fler jävla nålla ikväll. Kom igen Timrå!1!!!
+ 1
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
Kulltorp: som sagt. Vet att du inte gillar Rattie, men han har just det i grund och botten. Förmågan att göra mål ur ingenting.
Jag tror definitivt att vi har råd med en forward som inte har defensiven som sitt signum i detta lagbygge.
Menar har råd spelmässigt alltså, lönen är ju tyvärr ett hinder hos en sån som Rattie. Om vi inte gör en trade med spelare och lite pengar mellan möjligtvis.
Jag tror definitivt att vi har råd med en forward som inte har defensiven som sitt signum i detta lagbygge.
Menar har råd spelmässigt alltså, lönen är ju tyvärr ett hinder hos en sån som Rattie. Om vi inte gör en trade med spelare och lite pengar mellan möjligtvis.
« Föregående · 2937618 · Nästa »