1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen
« · 1784710 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
EXPLORERSMÅLAND: Det som ändå känns bra angående Bofors är att vi varit det bättre laget rent spelmässigt de båda matcherna vi mötts. Sen är det klart att det är målen som räknas, MEN lyckas vi sprattla oss till topp 2 tillsammans med Bofors så är det ju positivt att möta ett lag som man mentalt ändå kan känna att man rår på, jag hade tex inte velat möta Modo i ett top 2 kvalspel då vi fått mental härdsmälta när vi mött dom.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Jag tycker vi ska lyfta på hatten för John Westin. Tycker han jobbar enormt över hela banan och slänger sig och vispar undan pucken. Så välförtjänt att han får avgöra!
Men återigen, varför i h****** spelar man Didde, R.Persson före Björkung i PP? Helt seriöst, jag begriper inte det.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
EXPLORERSMÅLAND:

Bofors är rent objektivt seriens bästa lag. Att nästa ha gjort 100 mål framåt denna tid på säsongen är brutalt bra!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Fan Bofors går som tåget just nu...
Ska de aldrig spåra ur?

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Så där ja, då kan man kolla på tabellen utan att få ångest igen.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
OlliJanne: Ja den satt fint idag..
På måndag tar vi 48 Carat!!!!
Och kör över Oskarshamn!!!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Underbar vinst...
Tråkigt att de får gör mål slut!!
Jag gla Ohren kom in å rädd oss nu nä Madsson ha tankarna i Göteborg....
Fan va gla jag ä Ida...🍻😱🎈😁

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Ni ser att det går att vinna även utan junior-vm-spelarna.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
YEEEEEES!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Guldet ska hem.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
EXPLORERSMÅLAND: 24 carat!!!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Jippii! Äntligen!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
EXPLORERSMÅLAND: Gött Boys and Girls nu är vi tillbaka på vinnarspåret igen! 😎

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Timrå IK - Mora IK 3-2

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
EXPLORERSMÅLAND: Så j...la skönt. Så här skall det jobbas varje match, då är vi svårslagna !

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
EXPLORERSMÅLAND:
yeeeees härligt 3 points

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
RP UT!!!
Ohre så jävla matchvinnande ikväll!!!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Jockz: Ser inte matchen(följer på st liverapport) men grabbarna verkar klara sig ganska bra utan sina junisstjärnor än så länge.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
EXPLORERSMÅLAND: Idiot R Persson

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Timrå IK - Mora IK 3-1

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Sputnik: Så jävla enkelt, jag var aldrig orolig.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
palleparling: haha det är så jävla rättvist när det lilla äcklet Goumas kastar sig på rygg och letar filmning och vi nätar på vändningen.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Men titt va vackert! 😀

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VAD DET RINNER LÄTT IKVÄLL 🍹🍷🍺👏

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
EXPLORERSMÅLAND: Yes! Snygg kontring!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
EXPLORERSMÅLAND: Men vi leder ju med 2 mål iaf

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
EXPLORERSMÅLAND: Ketchupeffekt!!!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
RUNKE BALLE SÅ BRA 😊

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Vad håller Roger på med?!?!? Han spelar alltså både Didrik, Robin P och Jens W före Björkung i powerplay!! Vakna i båset för fan, det är inte OK!!!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Det sämsta jag sett på länge!!!!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Men vräk in pucken för tusan bövlar!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Herrgud vilket PP....
Vi har ju ingen som kan skjuta eller stå framför kassen!!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
hmmm ingen tur heller riktigt....kling i stolpen...

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Aj aj.....nu ligger vi risigt till..

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Andersson: Nu ser det riktigt tungt ut

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
EXPLORERSMÅLAND: tycker ändå arbetsinsatsen är bra ikväll, vi spelar smart. Däremot är det ju ett problem att vi inte kan göra mål, vi kunde ha haft 1-2 mål till med alla lägen vi fått. Boqvist är riktigt vass ikväll och Stene är ju som vanligt iskall.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Timrå IK - Mora IK 1-1

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Så jävla billigt!!!!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
erathoo: eller direktskott


Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Va fan håll de på med de jävlarna!!!!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Jag hr sagt det förr.......tänk om vi ändå haft nån som kunde skjuta från blå....

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Herrgud så slarvigt!!!!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
OlliJanne: Ja fy fan vilket flarr i matchen..

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
OlliJanne: Nu är det en sån där fjant domare igen som ska hålla på och peta i små saker. Ingen innebandy match för fan

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
OlliJanne:
bättre fart idag..ser bra ut hittills
så här ska dom spela varje match

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
EXPLORERSMÅLAND: ok då har vi runkat slut på första toarullen. Hoppas vi får runka slut på fler än en denna matchen

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
EXPLORERSMÅLAND: Kanske bra att våra JVM pöjkar är borta så resten måste visa att dom också kan. Ser ju riktigt lovande ut. Kan de fortsätta så här och det inte blir ngt skit, så köper jag det även om det skulle råka bli förlust. Men vi kör naturligtvis för 3p. Härlig energi på junisarna, gäller bara att huvudet är med, kan bli lite virrigt annars. Riktigt illa att inte JP kunde nypa in friläget eller Boyce lyckades få in returen.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
EXPLORERSMÅLAND: Tack, men nu funkar det! loggade ut och in på cmore samt startade om plattan....

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
EXPLORERSMÅLAND: 5 mål på JP hittills = nja

« · 1784710 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer