1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580443 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Mora IK 2016-12-16

1784792 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
+ulfberth+: Nej...så illa är det inte...
Men en gryta med spetsad varm glögg är inte så illa när man är ledig och det är ju så mycket sport på burken så det är mumma ska du veta 👍😊
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
SMÅLAND: fan va du super..;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
sargad: Hualigen vill natt det blev..
Ja jag hoppas rabben får chansen på måndag igen...
Lyft fram juniorerna med..
Som jag alltid har sagt..
Att jaga efter tillfälliga lösningar med plånboken...
Det kostar bara mer än vad de producerar...
Jag vet själv hur det är att köpa tillfälliga lösningar..
De är bara bra för stunden..
Nu firar vi vidare till måndag...
När Smålandsjävlarna kommer på besök...
Vi fortsätter i samma anda i julefriden..
En 375 Explorer och en 750 Starkvinsglögg...
Blandat...
Då mår man prima ballerina hela dagen.. 👍😊
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
För att väcka laget TIK på dekis så är det bara bra att skicka bort bärande stjärnor på JVM ett tag. Hela laget vaknar i ett sådant läge med annat ansvar vilket jag tyckte syntes under matchen och det är kanon. Gött är det...

Kolla länken så får ni se vilken gudabenådad parvel som just nu är högst NHL-rankad av svenskarna, Gött är det...

FORZA TIK,..............alltid, alltid..........
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
sargad: Timrås kväll var Canon, helt enkelt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
SMÅLAND: Absolut att Orren ska lyftas fram. Vore kul om han kunde göra 2 eller flera bra matcher på ett snöre.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
The great one: Jäsik Ken, vilket styrkebesked. Plocka bort 3 spelare, varav 2 är de överlägset mesta poänggörarna, och plocka upp grabbar ur Timråakademien. Slå en toppkonkurrent.
Härliga tider, strålande tider.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
SMÅLAND:

Precis, för första gången lånar/värvar vi inte in några kortsiktig lösningar då vi har spelare borta. Detta kommer gynna oss i längden något kopiöst.

Äntligen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Ja vicken härlig kväll det blev med nostalgifilm och segervrål över hela samhället ifrån balkongen.. 😊
Det avslutas med ett par Nattsuddsavsnitt på VHSen och jag plocka tom fram gamla Blaupunkten ifrån källarn..
Nä...ikväll ska vi vara glada som fan..
Spelet var väl inte det bästa vi sett...men vi krigade till oss segern..
Så underbart att se alla juniorer vi har som kan täcka upp när folk är skadade och iväg på landslagsuppdrag...
Ohrren var fantastiskt ikväll med..
Nä....det är bara att fira vidare...
Natten är ung och Explorern smakar som alltid mumma inatt... 👍😁
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Signature: Ja de var 6 man på banan och sedan gjorde de en puckout. Så de var inga tveksamma utvisningar direkt!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Såg inte matchen men läser ref från MIK:s hemsida och det finns tydligen ett missnöje mot endel utvisningar under tredje perioden som leder till avgörandet. Hur ser ni på det (ur ett objektivt perspektiv :))?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Modano:

Tur för dig att vi inte slog vad... Seger direkt!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Sputnik: Jag såg inte matchen idag då jag nästan börjat tro att det är mitt fel att vårt älsklingslag förlorar. Men när jag nu ser resultatet så är det egentligen inte så konstigt. I början på säsongen var spelarna lika mycket värda.. Vi hade 4 linor som jagade skiten ur motståndarna och spelet flöt på, men efter en tid så får vissa spelare mer och mer utrymme och blir höjda till skyarna av precis alla och man börjar stuva om i laget och ser till att dessa får spela tillsammans. Vad händer få med gruppen? Jo fler och fler får mindre speltid och som följd att de drar sig tillbaka.. Laget får en känsla att nån annan skall göra det hela tiden.. kollektivet bidrar inte längre.. Timrå spelar inte som ett lag.. Precis samma sak som med fotbollslandslaget, allt skall kretsa runt em eller några få spelare och det funkar inte. Flera här inne har varit inne på det förut, dvs att splittra j-kedjan och det hoppas jag verkligen att man gör när dom kommer tillbaka.. Sen tycker jag det är oerhört skönt att grabbarna visade direkt att dom kan själva.. Jäkligt starkt jobbat.. sååååå glad i kväll
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
palleparling: Just John Westin tycker jag har varit grym under en längre tid nu! Han tar riktigt många bra beslut över hela banan nu, han går ju som en oxe där ute!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Jari Kapanen: Det var precis det här man ville se, att fler spelare kliver fram och tar ansvar. Nu får man bygga vidare inte tumma på något när det gäller offerviljan och ödmjukheten, Så kan det bli riktigt intressant när E.P och Dahlen junior kommer tillbaka och spetsar till. (Man får dock ge grabbarna lite tid då spelare oftast brukar behöva lite återanpassnigstid efter Jvm)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
palleparling: Han har fått sina chanser under säsongen men inte tagit den tyvärr
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Bara lyfta på hatten idag och hylla kollektivet, bättre fart och mkt mer aggressivitet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
SMÅLAND: Det som ändå känns bra angående Bofors är att vi varit det bättre laget rent spelmässigt de båda matcherna vi mötts. Sen är det klart att det är målen som räknas, MEN lyckas vi sprattla oss till topp 2 tillsammans med Bofors så är det ju positivt att möta ett lag som man mentalt ändå kan känna att man rår på, jag hade tex inte velat möta Modo i ett top 2 kvalspel då vi fått mental härdsmälta när vi mött dom.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Jag tycker vi ska lyfta på hatten för John Westin. Tycker han jobbar enormt över hela banan och slänger sig och vispar undan pucken. Så välförtjänt att han får avgöra!
Men återigen, varför i h****** spelar man Didde, R.Persson före Björkung i PP? Helt seriöst, jag begriper inte det.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
SMÅLAND:

Bofors är rent objektivt seriens bästa lag. Att nästa ha gjort 100 mål framåt denna tid på säsongen är brutalt bra!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Fan Bofors går som tåget just nu...
Ska de aldrig spåra ur?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Så där ja, då kan man kolla på tabellen utan att få ångest igen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
JanneH: Ja den satt fint idag..
På måndag tar vi 48 Carat!!!!
Och kör över Oskarshamn!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Underbar vinst...
Tråkigt att de får gör mål slut!!
Jag gla Ohren kom in å rädd oss nu nä Madsson ha tankarna i Göteborg....
Fan va gla jag ä Ida...🍻😱🎈😁
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Ni ser att det går att vinna även utan junior-vm-spelarna.
Kommentera


Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Guldet ska hem.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
SMÅLAND: 24 carat!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Jippii! Äntligen!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
SMÅLAND: Gött Boys and Girls nu är vi tillbaka på vinnarspåret igen! 😎
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Timrå IK - Mora IK 3-2
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
SMÅLAND: Så j...la skönt. Så här skall det jobbas varje match, då är vi svårslagna !
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
SMÅLAND:
yeeeees härligt 3 points
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
RP UT!!!
Ohre så jävla matchvinnande ikväll!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Jockz: Ser inte matchen(följer på st liverapport) men grabbarna verkar klara sig ganska bra utan sina junisstjärnor än så länge.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
SMÅLAND: Idiot R Persson
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Timrå IK - Mora IK 3-1
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Sputnik: Så jävla enkelt, jag var aldrig orolig.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
palleparling: haha det är så jävla rättvist när det lilla äcklet Goumas kastar sig på rygg och letar filmning och vi nätar på vändningen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Men titt va vackert! 😀
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VAD DET RINNER LÄTT IKVÄLL 🍹🍷🍺👏
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
SMÅLAND: Yes! Snygg kontring!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
SMÅLAND: Men vi leder ju med 2 mål iaf
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
SMÅLAND: Ketchupeffekt!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
RUNKE BALLE SÅ BRA 😊
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Vad håller Roger på med?!?!? Han spelar alltså både Didrik, Robin P och Jens W före Björkung i powerplay!! Vakna i båset för fan, det är inte OK!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Det sämsta jag sett på länge!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Men vräk in pucken för tusan bövlar!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
Herrgud vilket PP....
Vi har ju ingen som kan skjuta eller stå framför kassen!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-12-16
hmmm ingen tur heller riktigt....kling i stolpen...
Kommentera

1784792 · »