Timrå IK Support : Han hade HV71 på 14:e och Björklöven på 13:e i tv4 hockeypodden för några veckor sedan i deras powerranking. Hur mycket anser han att kaos-HV lyft för att dom fick in Niklas Eriksson?
Visst känns det som att modo är på dekis? Spelare bryter kontrakt i förtid. Ingen vill spela där och mediokra HA-lag värvar klart bättre. Pengar har lagts på hög sen uttåget från SHL. Eller finns inga pengar? Nåt är lurt.