« Föregående · 2910565 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
FrOllik: www.nhl.com/sv/video/det-pit-tomasino-scores-ppg-against-michal-postava-6380169626112
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Helt appropå, är det någon som kan förklara hur reklamen visas om man väljer Tv4 Sport hockey med reklam?
Själva säger dom att man får räkna med reklamavbrott, men när kommer den? .mitt i matcherna eller i periodpausen?
Svårt och få tydligt svar på frågan hos Tv4.
Själva säger dom att man får räkna med reklamavbrott, men när kommer den? .mitt i matcherna eller i periodpausen?
Svårt och få tydligt svar på frågan hos Tv4.
Sv: Apropå nånting...
Nån som vet hur det går för Hållander i Pittsburgh?
Har han lirat nått än?
Så att han inte var med i nattens laguppställning iaf
Har han lirat nått än?
Så att han inte var med i nattens laguppställning iaf
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Herminator: Nu lär dom vinna idag . Almtuna har haft 18 PP men inte gjort mål
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Har inte tänkt på förut men du har rätt. Klar Titanic-varning på den. =)
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Cobbel: Lite humor ändå att forumbilden i modoboken ser ut som ett skepp som sjunker
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Sanyet: Glöm inte att de har ett exklusivt hockeymuseum som Öviks kommun betalat.
Det gäller bara att de snart berätta vart det finns, Övik är så stort.
Det gäller bara att de snart berätta vart det finns, Övik är så stort.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Sanyet: Ny keps i Timrås shop som stöd åt våra hockeygrannar…
Ps. Inlägget överlevde ca 2 min i deras forum ;-)
Ps. Inlägget överlevde ca 2 min i deras forum ;-)
+ 14
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Antingen har Almtuna tidernas säsong på G eller så är något snebyggt i modo
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Henrik Gradin borde ha gjort det för länge sen för har man byggt ett lag som Almtuna av alla lag åker åttor kring så har man väl inte riktigt klarat av sitt jobb?
+ 1
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
Smörgåsen :
Exakt och den konstellationen har ju redan prövats. Däremot vill man se 3:e linan åter på tisdag igen. Lilja-Linken-Heikke.
Exakt och den konstellationen har ju redan prövats. Däremot vill man se 3:e linan åter på tisdag igen. Lilja-Linken-Heikke.
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
Smörgåsen : :-) framförallt är det viktigt att EP å Dahlén håller sig i anfallszon?. Dahlén e ju lite loost i DZ
+ 1
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
-Sputnik-: Hartmann har dock en egenskap som kompletterar den kedjan bättre än vad jag tror Heikki skulle göra, och det är att han har tyngden och är bättre på att skydda puck och skapa lite längre anfall. Ska EP och Dahlén spela med varandra behövs det tyngd bredvid, och det bidrar inte Heikki med.
+ 2
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
Bofors-Troja 0-3. Med den målvakten finns det inte en suck att Bofors utmanar om en SHL-plats
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
Joslan00: Ledsen aldrig suttit där så kan tyvärr inte svara på det. tror dom räknas som skymd men inte helt säker.
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
Är det ingen som vet hur sittplatserna är bakom utvisningsbåset? Familjeplatserna (raden närmast plexi bakom utv.båset). Super om någon vet om de är ok eller om man inte ser så mycket.
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
DIFFEN: va väl det jag skrev att det är 3 självklara och 2 som kanske?
+ 1
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
-Sputnik-:
Mina förväntningar på poäng
Dahlen - 45 - 50
Pettersson - 30 +
Wedin - 30+
Lander - 25
Hartmann - 15 - 20
Fyll gärna på med fler namn
Mina förväntningar på poäng
Dahlen - 45 - 50
Pettersson - 30 +
Wedin - 30+
Lander - 25
Hartmann - 15 - 20
Fyll gärna på med fler namn
+ 1
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
Andersson: Förhoppningarna på en spelare med hans roll och speltid bör ju vara på runt 25 poäng på en säsong i allafall. Men det ser ju dessvärre ut som att det är fler som inte lär komma upp i dom siffrorna med dagens poängsnitt.
Nu lär det väl lossna för en del längs vägen. Men det är nog hög tid att fler än Dahlén och Lander hamnar i mål protokollet framöver.
Annars kan ett ras i tabellen komma snabbare än folk anar.
Nu lär det väl lossna för en del längs vägen. Men det är nog hög tid att fler än Dahlén och Lander hamnar i mål protokollet framöver.
Annars kan ett ras i tabellen komma snabbare än folk anar.
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
-Sputnik-: Vet inte riktigt vad man ska ha för förhoppningar på Lilja . Visst 10 poäng på 15 matcher i slutspelet , men även 10 poäng på 48 matcher i grundserien
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
-Sputnik-: För även om Eriksson och Heikkinen kanske inte levererat massa poäng heller. Så tycker jag ändå att de är mer framstående och är med och påverkar spelet på ett helt annat sätt.
Är väl inte förvånad om det lär skruvas lite på vissa kedjor inom viss framtid.
Jag skulle faktiskt velat se ett byte mellan Hartmann och Heikkinen.
Där Heikinen framförallt skulle fått en lite mer offensivt framskjuten roll. När Hartmann inte heller riktigt rosat marknaden offensivt.
Är väl inte förvånad om det lär skruvas lite på vissa kedjor inom viss framtid.
Jag skulle faktiskt velat se ett byte mellan Hartmann och Heikkinen.
Där Heikinen framförallt skulle fått en lite mer offensivt framskjuten roll. När Hartmann inte heller riktigt rosat marknaden offensivt.
+ 1
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
roger_sundsvall: Alltså jag vill ju ge Lilja mer tid. Men 1 assist på 6 matcher, efter spel i PP etc.
I detta poängdnitsstempo så kommer han landa på färre poäng än Boyce brukar landa på.
I en roll med oftast minimalt med speltid när man summerat en säsong.
I detta poängdnitsstempo så kommer han landa på färre poäng än Boyce brukar landa på.
I en roll med oftast minimalt med speltid när man summerat en säsong.
+ 1
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
Bara jag som vill att Erixon river sitt kontrakt så vi kan lägga pengarna på annat?
+ 2
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
JanneH: Jo men Väcksjö och Färjestad är bottenlag. Det är sen gammalt 👍
+ 2
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
steveroper: satt och såg nån dryg jävla lallare till spelexpert i ATG studion igår sitta och säga att Timrå har bara mött sämre lag och bara vunnit med uddamålet, på sistone. Orkade han bara kolla en match bakåt då eller är serieledande växjö kanske också ett sämre lag?
+ 4
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
Charliejfz: Tror tvärtom. Vi är på väg ner formmässigt men ni har stigande formkurva
+ 2
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
DenRöda: Håller inte med om Lilja faktiskt. Tycker inte han färgar alls. Sen kanske jag inte hade några större förväntningar på honom, men än så länge sticker han inte ut positivt i min värld iaf. Det går för sakta. Sundin tycker jag har imponerat dock. Inte nära någon besvikelse än så länge.
+ 3
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
fryppe: man skulle ju kunna pausa SHL under JVM och samtidigt passa på med jippon som eurohockey tour och CHL istället. Känns ju märkligt att lag som satsar på unga spelare ska bli "straffade" under JVM.
+ 3
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
fryppe:
Nja vi har väl tre givna i j-VM men det är väl ungefär det vi vet idag?
Nja vi har väl tre givna i j-VM men det är väl ungefär det vi vet idag?
+ 1
« Föregående · 2910565 · Nästa »
