« Föregående · 2908006 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Rallarn: FAN vad skönt, nu ska bara Eriksson få göra mål, det förtjänar han!
+ 10
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Smörgåsen : Eller spela till medspelare som är på rätt sida... Klantigt.
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
bar mofftak: VARFÖR SLÅR HARTMAN EN ICING DÄR!!! Lägg ut pucken för helvete
+ 5
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Nu har domarn bestämt sig…
Det här ska HV få!
Hakningen mot harde mitt framför domaren..
Ingenting…
Det här ska HV få!
Hakningen mot harde mitt framför domaren..
Ingenting…
+ 4
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Öndulat: Märkligt att vi helt släppt all tanke på spel utanför egen zon.
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Nougath: ja det här går aldrig... bara en tidsfråga just nu
Edit: Nu är kört. Jävligt dåligt timead tripping där...
Edit: Nu är kört. Jävligt dåligt timead tripping där...
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Andersson: nja…
Västis blir ju låg i jakt på lös puck där granen trycker till honom med armbågen.
Walli har pucken spelar ifrån sig den och blir tacklad bakifrån mot huvudet.
Den kan dom gott kolla i efterhand…
Västis blir ju låg i jakt på lös puck där granen trycker till honom med armbågen.
Walli har pucken spelar ifrån sig den och blir tacklad bakifrån mot huvudet.
Den kan dom gott kolla i efterhand…
+ 6
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Sveriges onödigaste icing…
Beträffande HV’s frustrerade spel…
Stå upp då för fan istället för att sitta och gnälla på bänken…
Vi kryper ihop för fan!
Beträffande HV’s frustrerade spel…
Stå upp då för fan istället för att sitta och gnälla på bänken…
Vi kryper ihop för fan!
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Smokey: känns som det blir för lång tid att slå ifrån sig i 6 min
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Skadesökande yxhugg och huvudtackling från blindside...
HV71 är inte värda ett enda jävla poäng!
Kämpa Timrå.
HV71 är inte värda ett enda jävla poäng!
Kämpa Timrå.
+ 11
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Villervalla: Kände i första perioden att om vi åker härifrån med 1p får det ses som okej. Ska försöka ställa in mig i dom banorna igen så man inte är så jävla besviken om/när vi torskar.
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Smörgåsen : Får flashbacks till andra matcher vi tappat "onödigt" i slutminuterna mot just HV. Hoppas det inte är en sån match ikväll.
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Joslan00: Det känns som Hv kommer vända det här, åtminstone lika efter full tid.
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
roger_sundsvall: Solklar tackling i huvudet resulterar i mål i arslet. Bedrövlig jävla insats av domaren
+ 12
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Labban: De här e väl inte den krispigaste matchen än så länge iår men va faan gör de så länge grabbsen spelar bra o vi kan vinna!!🤣🤣😎🇱🇸
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Bådar inte så gott att vi bara slänger ut puckar i mittzon på måfå. Måste steppa upp nu
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
The great one: Sundins mål är ju deras…
Rakt spel mål i andra våg.
Mycket fint…
Bra matchstraff av domarna.
När jag ser den smällen undrade jag: vad fan vill han uppnå? Slå med full kraft uppifrån? Om man slår sönder klubban blir det ju inget bra heller!
Jag blir bra jävla irriterad på den jävla saken!
Men dom såg det på samma sätt tydligen…
Mycket bra!
Nu kör vi tredje på rätt sida och jobbiga att möta!
Rakt spel mål i andra våg.
Mycket fint…
Bra matchstraff av domarna.
När jag ser den smällen undrade jag: vad fan vill han uppnå? Slå med full kraft uppifrån? Om man slår sönder klubban blir det ju inget bra heller!
Jag blir bra jävla irriterad på den jävla saken!
Men dom såg det på samma sätt tydligen…
Mycket bra!
Nu kör vi tredje på rätt sida och jobbiga att möta!
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
KniveN: Förvisso, han är extremt kladdig med pucken den gode Heikkinen.
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
{10774}: Varför inte göra som i NHL skjut mot målet när man är över röd linje o ååååk på pucken!!!!🇱🇸🇱🇸😎
+ 1
« Föregående · 2908006 · Nästa »
Skärpning Barre.