1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Kenta till Timrå?



Sv: Kenta till Timrå?
redline: agera Linkan. snabba på nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Kenta till Timrå?
... Nej tack!

Sv: Kenta till Timrå?
redline:vad kostar han i lön tro?

annars ja fan nu med en gång! en sådan som gillar anfalls hockey ju!!

Sv: Kenta till Timrå?
redline: du är tamefan nästan lika illa om tidningarna. Hittar på rubriker för att locka läsare. Den där rubriken (Kenta till Timrå) använder man BARA! om Kenta i själva verket skrivit på eller är så gott som klar för Timrå. Inte för att säga att "jag vill att Timrå ska värva denna person"...

Menar inget illa, blir bara lite irriterad över falska (alt. överdrivna) rubriker.

Sv: Kenta till Timrå?
dr-nix: ELDEBRINK TILL TIMRÅ

Sv: Kenta till Timrå?
purpleburn: LEIF KEISKI TILL TIMRÅ BK

Sv: Kenta till Timrå?
VÄRVA; VI BEHÖVER EN LUGN KLOK OCH METODISK TRÄNARE ISTÄLLET FÖÖR IDIOT CHALLE!

Sv: Kenta till Timrå?
purpleburn: Kenta och Eldebrink som tränartrojka är väl det bästa tränarpar vi haft sen vi gich upp.

Sv: Kenta till Timrå?
Jag slår vad om 200kr som skänkes till Haitikatastrofen om att innan den här
veckan är slut så är lillkenta klar för frölunda.

Sv: Kenta till Timrå?
fighter: Den tanken har också föresvävat mig.

Sv: Kenta till Timrå?
Perkan: Kenta och Eldebrink är två stycken. För att kallas trojka skall man vara tre stycken.

« · 1231381
Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer