Kungen på banan är Ed ward, vilken kämpe, vilken vilja att offra sig för laget. Vilket proffs han är. Ett mycket lyckat nyförvärv av få i år. Tänk om alla hade samma vilja som han.
Schnabel skulle vi haft kvar. Men den som vi saknar allra mest är Petriläinen. Han styrde uppspelen grymt.
Thomas Nänsén, Marcus Sjöberg, Stefan Klockare, Dmitri Starostenko f-n vad jag saknar er. Kom tillbaka.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Schnabel skulle vi haft kvar. Men den som vi saknar allra mest är Petriläinen. Han styrde uppspelen grymt.
Thomas Nänsén, Marcus Sjöberg, Stefan Klockare, Dmitri Starostenko f-n vad jag saknar er. Kom tillbaka.