Kungen på banan är Ed ward, vilken kämpe, vilken vilja att offra sig för laget. Vilket proffs han är. Ett mycket lyckat nyförvärv av få i år. Tänk om alla hade samma vilja som han.
Schnabel skulle vi haft kvar. Men den som vi saknar allra mest är Petriläinen. Han styrde uppspelen grymt.
Thomas Nänsén, Marcus Sjöberg, Stefan Klockare, Dmitri Starostenko f-n vad jag saknar er. Kom tillbaka.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Schnabel skulle vi haft kvar. Men den som vi saknar allra mest är Petriläinen. Han styrde uppspelen grymt.
Thomas Nänsén, Marcus Sjöberg, Stefan Klockare, Dmitri Starostenko f-n vad jag saknar er. Kom tillbaka.