« Föregående · 2926180 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Woody Jokinen: Vi spelar ungefär likadant som Örebro. Vi är bara lite bättre på att etablera spel, de är bättre på att göra mål. De håller oss på utsidan, vi förlorar kamperna i försvarszon.
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Läktarproffset: Fan vad jag hatar det här jävla kuklaget. Köp en lott. Kuken!
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
jk: Leder skotten med 18-4 och ligger under med 0-2. Helt otroligt, den här matchen lär vi inte komma undan med att spela värdelöst men ändå få poäng som senast.
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Erre92: Örebro är ett så oerhört grått och tråkigt lag. Jag VILL verkligen vinna den här matchen.
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Woody Jokinen: En sak är säker, det grinar illa i målskyttet....
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Erre92: Det står ju fan fyra Örebroare framför målvakten hela tiden. Är de ovanligt välgödda eller skjuter vi illa?
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Woody Jokinen: Jag tycker vi är minst en storlek större än Örebro so far. Helt otroligt att vi ligger under med 0-1 istället för att leda med 2-3 puckar
+ 6
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Woody Jokinen: Ja, en sak är säker: Det finns INGA hedersamma förluster mot Örebro.
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
jk: Rätt var det är lossnar det och allt går in. Hoppas bara det händer den här matchen….
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Villervalla: Vilket katastrofalt pp av Örebro. Fantastiskt jobb av Hartmann och Walli
+ 12
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Rip Kirby: Blev ju ett bra pk, hoppas man fick lite pondus på det.
+ 4
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Erre92: Alldeles för ineffektiva och framförallt mer direktskott!👊🏒
Blir svårt att vända detta. Inte vana att spela anfallshockey...😬😜
Blir svårt att vända detta. Inte vana att spela anfallshockey...😬😜
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Oj vad vi behöver ett par spelare som kan skapa ytor till medspelarna, det är liksom alltid en svart hög med spelare i vägen.
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Villervalla: Ser 100 gånger bättre ut än mot leksand. Givetvis resulterar det i torsk. Rolig hockey ska straffas med förlust så länge det handlar om Timrå.
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Men Walli??? Där skjuter man, man spelar för fan inte ut pucken till ingen vinkel alls
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Läktarproffset: Så helt sjukt hur det kan ta på en Öregris varje gång vi skjuter!
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Vad fan är det med Wedda och hantera pucken senaste matcherna?
Vill han för mycket?
Vill han för mycket?
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Joslan00: Jag tror faktiskt inte JJ såg hur perfekt droppet till Polin var. Polin vet helt klart att ska man göra mål så måste man skjuta direkt.
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Joslan00: Juel har ju dock släppt in några som han "borde tagit" också i år, t.ex mot Brynäs. Aja bara att glömma och försöka få till ett fungerande eget spel
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Degenerate: Viktigt få ett mål i PP nu. Annars kan Örebro spela på kontringar göra 2-0 och det är över
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Jadu: Ja jag skriker samma sak, problemet är att dem väntar på att 2-3 gubbar ställer sig framför innan de avlossar. Du har säkert flerårig erfarenhet från högsta ligan.
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Öndulat: Det är en jävla bra strategisk fördel faktiskt, det har du rätt i.
Just i det här fallet räcker det ju dock att vara pinnsmal och benskör så länge man bara har åtminstone ett öga med någolunda syn
Just i det här fallet räcker det ju dock att vara pinnsmal och benskör så länge man bara har åtminstone ett öga med någolunda syn
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Vargher85: alltid så med JJ. Får han lite att göra ibland så kommer det sådana mål. En tavla helt enkelt.
« Föregående · 2926180 · Nästa »