« Föregående · 2978831 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Joslan00: slarv på slarv på slarv. Strömberg gör ju inte ens en ansats till att försöka flytta på skellefteåkräket framför kassen som skymmer all sikt för JJ. Vi spelar ofta jämnt mot topplagen med den gigantiska skillnaden att vi alltid slarvar in minst ett eller två mål per match.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Joslan00:
Fri sikt från blålinjen i perfekt plockhöjd. Givetvis omöjligt att ta om man frågar gemene man här inne!
Fri sikt från blålinjen i perfekt plockhöjd. Givetvis omöjligt att ta om man frågar gemene man här inne!
+ 5
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Jåkkinen: Jo men lite så. Väldigt mjukt av Didde.
Sen Westfält, njae vet inte hur ofta han strör svaga pass omkring sig. Inte mycket av offensiv kraft att tala om där.
Sen Westfält, njae vet inte hur ofta han strör svaga pass omkring sig. Inte mycket av offensiv kraft att tala om där.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Manderville: Hur som helst, jävligt onödigt att ta den utvisningen i anfallszon.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Joslan00: Måste rensa framför eget mål också, backarna är ju så veka och låter de får stå med röven på JJ framför målgården.. Skymd hela tiden..
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Surt att vi inte kunde spela så här bra mot det där skitlaget Linköping.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Joaqino88: Man kan ju inte klaga på underhållningen i allafall. Men man hade nog njutit lite mer om man har en betryggande topp 6 plats i handen.
Nu är alla poäng så sjukt viktiga..
Nu är alla poäng så sjukt viktiga..
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
-Sputnik-: Kan tycka att Didde borde flytta på gubben framför mål där
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
neutral: balle!
Så typiskt, ganska bra spel, åsså en onödig aktion av Genborg....och mål i röven....
Så typiskt, ganska bra spel, åsså en onödig aktion av Genborg....och mål i röven....
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Smörgåsen : Tycker den känns billig, Saikaren sökte den
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Juniorbeteende Eddie!
Vad i helvete!
Stor stark jävla powerforward!
Haka…
I offensiv zon!
Be om ursäkt!
Vad i helvete!
Stor stark jävla powerforward!
Haka…
I offensiv zon!
Be om ursäkt!
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
neutral: Eeeeextremt klantig utvisning av Genborg. Blev mål istället. Ajaj Genborg….
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Smörgåsen : Eriksson kan bli vår nya Lander, ser kanske inte massa poäng, men däremot besitter han härförar-kvalitet. Hoppas vi får behålla honom över lång tid. 🙏
+ 6
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Jåkkinen: Offrar mig för lagets bästa. Skulle vi vinna så ser jag ej på lördag heller.
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
The great one: Rolig & bra match, synd att du inte tittar..
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Otroligt ovanligt att se Lander slarva på det sätt han gör.
Hänt en del senaste... vi har INTE råd att bjuda på lägen om vi vill ha poäng idag
Hänt en del senaste... vi har INTE råd att bjuda på lägen om vi vill ha poäng idag
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Veteranolle: Saknar offensiven dock. Ser inte riktigt att han har en poängskörden i sig.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Manderville: Haha, lite ironisk, om man räknar med bredsidan i egen kasse alltså...
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Söderöver: Så underbart att han gör det i duell mot Pudas också och att den tar på honom och in.
+ 6
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
BaraTikare: Linus Eriksson där har vi Dahlens ersättare. Vilken kille kan bli hur bra som helst
+ 5
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
-Sputnik-: Assist till Harde då, som klackade till Hartmann?
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Ser highlights från dom andra matcherna, och jäklar vad målvaktstavlor!
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
sargad: 78.4 GODKÄNT MÅL
"Ett mål ska godkännas om pucken skjuts i mål av en försvarande spelare på vilket sätt som helst. Den anfallande spelare som senast vidrörde pucken ska registreras som målskytt, men inga assistpoäng ska utdelas"
"Ett mål ska godkännas om pucken skjuts i mål av en försvarande spelare på vilket sätt som helst. Den anfallande spelare som senast vidrörde pucken ska registreras som målskytt, men inga assistpoäng ska utdelas"
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
sargad: Nog borde man dömt bort Hartmanns mål, mycket tydlig spark rörelse med intention att göra mål.
Synd att Hartmann glömde bort att vi inte hade PP utan var i vår egen zon bara...
Synd att Hartmann glömde bort att vi inte hade PP utan var i vår egen zon bara...
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
-Sputnik-: Vad hjälper 6-7 fingrar per näve när dom endast har ett öga ;-)
Förresten, borde inte Hartmanns 2-1 blivit bortdömt för spark?
Förresten, borde inte Hartmanns 2-1 blivit bortdömt för spark?
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
BaraTikare: Måtte vi få Eriksson att stanna även efter nästa säsong och bli en kugge att bygga vidare på! 🙏
+ 6
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Håkkybåkky: Instämmer! LE är överjävligt bra just nu, dominant i närkampsspelet, löser trånga situationer med kyla och finess, pucksäker, snabb på grillorna.
Snart kommer poängen rulla in!
Snart kommer poängen rulla in!
+ 10
« Föregående · 2978831 · Nästa »