1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Laget första matchen i Schweiz


Sv: Laget första matchen i Schweiz
htikare: Japp.
Vi tog ut vår målman men det hjälpte inte.

Sv: Laget första matchen i Schweiz
TIKbiff: ja det är tråkigt.men det är bättre problemen kommer nu än i serien.

Sv: Laget första matchen i Schweiz
kungsbacka: Problem och problem... Skador får man alltid räkna med och en förlust eller två är inte heller nåt att hänga läpp för utan det kan snarare vara nyttigt. Gläds istället med att en sån som Pärssinen börjat producera. 4 poäng (2+2) från hans sida har det blivit på 3 matcher om jag räknat rätt...

Sv: Laget första matchen i Schweiz
Här har Jonte något att glädjas åt ivarjefall!

Inte varje dag man vår vara med på Anrells lista, på 1:a-platsen dessutom!! :)

SAIK

Sv: Laget första matchen i Schweiz
friskan: Stod Backlund i mål?..

Sv: Laget första matchen i Schweiz
4EVER: Har mejlat Lasse Anrell angående detta nu. Och vä'ntar tålmodigt på ett svar. Sist jag skrev till hobnom så fick jag ett iaf.

Sv: Laget första matchen i Schweiz
htikare: Ja.

Sv: Laget första matchen i Schweiz
ernie eagle:

Vad har du mejlat Lasse om? Tycker det är en riktigt kul grej!

Bara att rama in!! :-)

« · 742323
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer