1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03


Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
RocknRolf2: Döp om Hockeysnack till Gnällforum, och krön RocknRolf2 till Kung över Gnällisarna!

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
Jean1: Ja jag håller med dig, Vi jublar istället de sista 20omg till KS är här.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
Ambroo: Går matchen på radio, i så fall adress, tack!

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
rödovithockeydy: Även om DIF är dålig så gör dom iallafall mål.


Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
Jean1: Tack!!!

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
Snälla snälla Tomten jag önskar mig mest av allt en Timrå vinst mot Lif ikväll.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
Lugn ni grabbar,det vänder i 3:e.Hoppas nubben kommer hem från Finland med en hel femma.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
Pucken: 2 femmor

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
RTS:

eller ett helt lag ..

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
Sloan o Crippe, är dom bänkade äntligen, har inte hört dom i radion eller har jag missat dom?

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
MB: jjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
Enligt webbradion ligger Kryckan bakom målet.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
dr-nix: oooh-jaaaa!!!

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
bladerunner: JAAAAAA! MÅL!

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
RTS: 1-1 viktigt ,fan vad skönt

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
dr-nix: Yes! Koskinen, pass Krykov?

Viktigt!!

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
Lite bättre! Men det blir ändå stryk

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
RocknRolf2: Ja, det blir det för dig snart med... ;-)

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
dr-nix: Måste få berömma kommentatorerna, riktigt bra

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
RocknRolf2: Are you for real....?

Älska Timrå jämt

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
MB:

fan va skönt =D

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
rödovithockeydy: Mycket......jäkligt nervöst, men va fan det är den äkta Timrå känslan......

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
RTS: Peter "rullstolen" Åslin bla

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
MB:

men gör mååål

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
Suck! Chrippe där ska du göra mål, SKA

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
Crippe solo, vem trodde på mål......

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
MB: Skit och helvete!

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
MB:

det är inte saant

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
som sagt.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
rödovithockeydy:
natt i natti

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
RocknRolf2:

var itne så nöjd då!

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
RocknRolf2: dra åt h-vete!!!!!!

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
rödovithockeydy: Jovisst är sant.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
MB: Han har ju faktiskt sagt det hela tiden

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
RTS:
jaaaaa

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
2-2 :)


Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
jaaaaaa

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
dr-nix:

ooo fyfan... :D
liket lever !!

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
JAAAA!!!!!!!!... fortsätt så.. grymt tryck!

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
tror kommentatorerna fick ståfräs där heh

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
Crippe.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
nu vinner vi

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
RocknRolf2: Helt underbart att säga åt dig att gräva ner dig. Gillar mkt av det du skriver. Men du neggar för mkt. :)

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
RocknRolf2: Revansch Crippe! Hoppas klacken där nere klan bära laget till poäng i vilket fall. Det skulle vara helt okej, sett till övriga resultat!

Kämpa Timrå!

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
RTS: Jag vet.....bara ledsnat!

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
Skönt att Crippe får revanschera sig.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2005-12-03
dr-nix: Ja nästan i klass med christer Jonasson när något lag förutom Tik gör mål i Eon arena.

« · 630866 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer