Lilla SM 2012
« Föregående · 1476617 · Nästa » Till forumet
Sv: Lilla SM 2012
mattias - 74: De må va hänt, vad värre är att vi lär kamma intet från mötena med bollklubben.
+ 1
Sv: Lilla SM 2012
mattias - 74: Ser jag fram emot :)
Vilka möter vilka på Torsdag? Varken text tv eller Stats har fått fram det
Edit: Ser nu att ni möter Örebro, lycka till!
Och lycka till Bofors får jag också säga!
Redigerad kommentar
Sv: Lilla SM 2012
Patrik Källstr:
* asg * Skall bokmärka det här inlägget till nästa säsong om vi möts.. ;)
Sv: Lilla SM 2012
Hahl Bundy: Nej, Per Hallin, för de allsvenska lagen blir det inte säsongens match när Timrå kommer på besök. Inte efter den säsong vi har bakom oss. Vad finns det som lockar hundratalet åskådare fler att se Timrå som säsrklassig seriejumbo? Placerar du istället DIF på andra sidan så är det däremot upplagt för folkfest.
Sv: Lilla SM 2012
F"#¤, det blev RBK, inte bra. Finns väl ingen Timråit som tycker det är positivt med RBK i stället för MIF i KS? F"#, f"#¤%.
Sv: Lilla SM 2012
Jädrar va taggad man blir när man går in på Timrås hemsida o Hallin dyker upp i popup fönstret!
Sv: Lilla SM 2012
Dream Team:
Leksand har rögle i omgång 5 och 6. Hoppas att dom är avsågade redan då ;)
Sv: Lilla SM 2012
Patrik Källstr: Skäm inte ut dig som JörjjenJönsson nu. Vi ska spela om det först.
Sv: Lilla SM 2012
haggen: Avgångstider: E.ON Arena 12.00, Timrå E4 strax därefter, Navet ca 12.20.
Länkar:
Timrå IK Supporterklubb
Timrå IK Supporterklubb
+ 1
Sv: Lilla SM 2012
Hahl Bundy:
Ny invasion! fan vad roligt med håkki!
http://www.youtube.com/watch?v=SDPEVAZXPkY&feature=related
Ny invasion! fan vad roligt med håkki!
http://www.youtube.com/watch?v=SDPEVAZXPkY&feature=related
+ 1
Sv: Lilla SM 2012
Blizzard: Så länge du uppger namnen på alla resande så är du nog safe. Det är det som är det viktiga.
Sv: Lilla SM 2012
Ahhha, Hynning dominerar! Fjärt of hockey luktar brunare än brunast, vilken motivationshöjare det verkar varit o komma till slutspel. Bomba den stan, de är inte värdiga ett ES-lag.
+ 3
Sv: Lilla SM 2012
nectis: När man anmäler sig räcker det då att en (1) person fyller i ett sånt där reseformulär och sedan nämner dom man tar med sig i den där stora rutan.
""Övrig information. Hållplats, övriga resande, mm""
eller måste alla fylla i ett varsitt formulär?
""Övrig information. Hållplats, övriga resande, mm""
eller måste alla fylla i ett varsitt formulär?
Sv: Lilla SM 2012
Simmalugnt: Taktiskt av Uffe! Låt Skellefteå tro att de är i semi så kommer Modo ut stenhårt i tredje matchen!
Sv: Lilla SM 2012
ambroo, lyssnade du och spelade nudå? 3,3 ggr på rögle+malmö som jag sa? stenklara
Sv: Lilla SM 2012
Herregud va avslaget. Har Modo motivation för två matcher till eller lämnar de WO?
+ 3
« Föregående · 1476617 · Nästa »
Ja du, Kjell-Åke Tjernström, jag förmodar att ni sålde slut på alla prylar till reapriser från shoppen i Birsta i lördags mellan kl. 2 och 14.
Redigerad kommentar