« Föregående · 2852447 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Kan någon köpa in kompasser till våra backar?? Dom tror ju att målen är i sarghörnen!
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
SCAarena: Känner ett lugn ikväll. De har bestämt sig för att vinna
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Man tappar nästan lite suget på hockey när det ser ut så här match efter match...
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
bar mofftak: Så var det nog, de kunde inte avgöra om det var hög klubba eller inte och då gäller beslutet på isen, tur de tog det beslutet innan granskning.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Vilket gnäll det ska bli på Roger om Frölunda förlorar
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
bar mofftak: 50/50 situation, känns som de tar inget mål för det inte är tillräckligt tydligt och de dömde ej mål på isen
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
vonDöbeln: se på fan! Var nog en 50/50 vi fick med oss där, det ska jag försöka komma ihåg nästa gång vi blir blåst 😅
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Orka. Orka. Orka. Kan man inte få in en puckjävel med alla dessa försök finns det inte chans i helvetet att komma vidare i detta slutspel. Där kommer vi undan med 0,7 millimeter.
Det räcker inte.
Det räcker inte.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
vonDöbeln: Jag tror det var det vi vann på, att de inte kunde se. Lite flyt!
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Det enda vi har till vår fördel i bedömningen är att beslutet på isen är ej mål, dvs att de ska veta med säkerhet att det INTE är hög klubba.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Solklart mål! Det är fan inte ens något att titta på. Släpp pucken så tredje förlusten snart är över
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
lincoln: Att han ens ska få stå där själv, 4 gubbar står och kollar puck…..
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Heisenberg: 2 matcher i rad, hur fan ska man kunna vinna när motståndaren får in sånt där skit varje jävla match
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
lincoln: Snälla ge dom inte ett skitmål nu så de kan spela av. De körde washout direkt så bör sett att ej mål
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{10774}: Orkar inte ens kalla det skitmål längre. Det är ett mönster som är återkommande. Vi skiter ner oss totalt. Inte ens när Normann i mål har börjat skakigt så utmanar vi ordentligt.
Vi är inte värda att gå vidare helt enkelt.
Vi är inte värda att gå vidare helt enkelt.
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
vonDöbeln: Att det är så jäkla dåliga kameravinklar för det här.
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{10774}: blir de mål så är jag rädd att vi viker ner oss och det är ridå..
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{10774}: Har dom gjort ett enda jäkla hockeymål denna serie?
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{10774}: aldrig sett ett lag bli så utspelad i två matcher och ändå klarar sig. Hockeygudarna gillar inte Timrå just nu.
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Verkligen inte solklart att det är mål, men det vore ju typiskt att få ett turmål även idag
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{469}: Det där är mål, 100% ännu ett skitmål av Frölunda.
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Villervalla: hahaha vilket jädra slumpmål de får igen. Hur mycket flyt ska de ha?
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Villervalla: Snälla Timrågrabbar. Visa lite pondus nu.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
SebastianH: ska vi inte försöka pressa motståndaren lite mer när dom kommer med pucken i anfallszon...
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Zäta75: Känns precis likadant. Gör inte timrå mål under "hemmapushen" och/eller går in i tredje med 3 måls ledning blir det torsk.
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Läktarproffset: Allt kan ju inte bara handla om forwards. Vi har ju ingen back som kommer förbi första täck. Blir ju så endimensionellt när vi inte kan anfalla med andravåg på returer och styrningar etc.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
JonteD: spelar ingen roll när inte Dahlén med fler duger till att hänga en kasse.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{469}: Men lägg märke till att Frölunda e osäkra nu när inte Lasse kasse står!!🇺🇿😎
+ 5
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
BoyceBoyceBoyce: känns som att detta blev svåraste motståndet. Alla andra lagen har inte en målvakt värt namnet. Luleå, absolut men resten..
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
vonDöbeln: Börjar likadant som i Tisdags.
Timrå tryck både på isen och läktaren..
Timrå tryck både på isen och läktaren..
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{469}: och en forward som inte lyckas träffa målvakten varje gång vi har öppet mål
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
BoyceBoyceBoyce: Måtte vi värva en back till nästa säsong som inte hittar första bästa motståndarskridsko vid skott från offensiv blå.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Så fan heller att den där pucken har en touch på vägen.
+ 3
« Föregående · 2852447 · Nästa »