« Föregående · 2902948 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Smörgåsen : Jag förstår inte vårt grundspel. Vi har ingen fart i uppspelen. Försvarsspelet är fem man i knät på målvakten. Boxplay är inge bra, PP är ingen höjdare även om det blir mål ibland. Vet inte vad vi är bra på. Fart och frenesi ifjol. I år ser det ut som sengångar hockey.
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Söderöver: Stomme-spelarna måste steppa upp rejält alltså. EP, Hartmann, Dahlén, Wedin, Pääjärvi osv. Känns inte alls påslagna.
+ 9
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
bar mofftak: Genborg har lite speed i händerna iallafall, jmf med vad resten av laget visat hittills
+ 12
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
BlackBay: Aldrig sett ett lag dra en slagga över hela plan ner i rundeln från bakom eget mål i boxplay, och sedan få vara först på pucken.
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
BlackBay: Jo alltså, med det här spelet. Jag skulle ljuga och säga om jag inte är orolig om vi inte spelar betydligt bättre än så här framöver.
Har fortfarande svårt att se en röd tråd i Samuelssons spelsystem.
Har fortfarande svårt att se en röd tråd i Samuelssons spelsystem.
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
-Sputnik-: haha.... sååååå uselt spel och ändå 1-1.... man tackar
+ 3
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
roger_sundsvall: Yeeeeezzzzz Da'n såt'en iaf Geeeeennnbooorg!!!!!🤣🤣🤣🇱🇸
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Zäta75: Skönt med mål, meen vad är det för ishockey vi spelar. Back back intill felpass. Bland det sämsta till spelidé jag har sett. Vart energi och farten
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
-Sputnik-: kanske lite energi och go nu efter kvitteringen...??
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Söderöver: Uselt PP. Tur att vi har en bra spelare som presterar…
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
-Sputnik-: Vi spelar inte bra. Men tackar för ett mål. 😅🫣
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Hahahahahahahahahahahahahahshshsha!!!!!!!
19 kan gå en kurs…
Se på Eddi…
Spelar man runt mål ska man hitta puckar och slå in dem…
Genborg-OJ
1-0
19 kan gå en kurs…
Se på Eddi…
Spelar man runt mål ska man hitta puckar och slå in dem…
Genborg-OJ
1-0
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Labban: Johansson får gå tillbaka ett par år i arkivet och hitta en insats från vintage-hyllan att bjuda på om det inte ska bli skamligt.
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Jävlar vad stark Genborg är för sin ålder...
Detdär kan bli ett monster till powerforward
Detdär kan bli ett monster till powerforward
+ 7
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Labban: Linköpingspubliken. Sveriges sämsta. Pajasen som åkte ut kan kliva av.
+ 4
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
roger_sundsvall: Det är så många misstag över hela banan så man häpnar.
Missade utspel i egen zon, felpassningar. Och vart är energin???
Visa hjärta!!!
Missade utspel i egen zon, felpassningar. Och vart är energin???
Visa hjärta!!!
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Inga pengar, inga spelare. Blir en rolig säsong. Avgå nubben och Tommy! Bygg en arena i Sundsvall.
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Herregud vad långt laget är. Vad är greje med att anfalla med ensam forward och resten av laget är i egen zon?
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Verkar som att vi i vår iver att inte trötta ut oss själva med huvudlös forechecking gått tillbaka till att inte forechecka öht.
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
-Sputnik-: Dags att vakna nu, Pettersson osv. Totalt menlösa än så länge.
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
roger_sundsvall: Herrejävlar. Det är riktigt uselt. Hur kan fullblodsproffs inte lyckas slå en passning på två meter.
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
roger_sundsvall: Det skulle sitta fint om EP kunde börja själ för lönen och vi kunde etablera spel i deras zon en gång.
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
roger_sundsvall: EP bjuder på vansinnespass på vansinnespass.
+ 3
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Zäta75: Har Samuelsson förbjudit spelarna att lägga ett pass på blad?
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Villervalla: Vi har spelat upp oss och hadt några chanser men gäller att sätta dom. Tycker inte LHC ser så vassa ut
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Hockeyleksing: Haha. Återkommer. Tror inte det är riktigt rätt säsong för en leksing att vara stor i käften. Om det nu är det någon säsong.
+ 3
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
erathoo: haha! Mm bland annat…
Reagerar, agerar inte…
Tidigt i processen. Men det är sjukt mycket som behöver komma upp i nivå…
Reagerar, agerar inte…
Tidigt i processen. Men det är sjukt mycket som behöver komma upp i nivå…
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
erathoo: Ett tips skulle ju kunna vara att faktiskt få tag i pucken nån gång.
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Erre92: Holding var det om än jäkligt petig, man har sett värre som släppts.
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
SPOODI: vilken liga spelar ni i nu igen? Hittar inte er i shl tabellen? Vad har hänt 😂
+ 2
« Föregående · 2902948 · Nästa »