1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02


Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
{297}: ”Bara” har jag nog absolut inte sagt 😅 Men de är nog definitivt inga som sjunger, hade snarare berikat denna skara Mantorp-ufon!

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Ibland undrar man hur det hade sett ut om vi hade en till lite bättre Svensson som forward, karln åker ju bara rätt in o kämpar

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
{9908}: kan de sjunga en ramsa längre än 30 sek?

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
{9908}: vafan du sa ju att det bara var universitetsstudenter på läktaren i Linköping? Låter mer som en OBS-klass! 😂

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Hanzl och EA inte ett rätt alls den här första perioden, de måste steppa upp.

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Va sjunger dom ? In med ...., ???

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
bar mofftak: Tyckte också det var konstigt när jag såg det

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Att ha gymnasiebehörighet och gilla Linköping Hockey Club är verkligen inte en förenlig kombination, undra varför dom bestämt sig för det?

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Alltså den här publiken. Hur kan det aldrig bli bättre? De måste ju lärt sig något under de 2 decennier de varit i högsta serien nu. Med all respekt för att plastidentiteten är svår att tvätta bort.

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Herminator: Det är grinigt på isen

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Labban: Lugnt och bra Boxplay som vanligt mot LHC.

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
bar mofftak: Det verkar funka om man kollar på statistiken

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Bee: Jag är ändå glad att vi har folk som Mieho, saknat den elakheten de senaste åren.

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Hade varit underbart om vi tar 3p och Timrå åker direkt mot LHC fansen och bara hånfirar, hade älskat det så in i helvete.

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Zäta75: Lite märkligt att vi släpper Rattie på kanten. Men vi kör väl vårt spel! :)

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Jävlar vad det skriks.

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
{297}: slutspelsfeeling love it 😆

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Lomond: Alltså nu är man nervös. LHC bäst i pp i SHL. Vi starka i bp

Mieho nära dra på sig 5 mot 3

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
roger_sundsvall: helt sinnessjukt att bara Lyytinen åker på det där. Måste ha varit den tydligaste kvittningsutvisningen i världshistorien.

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Kebab_House: major statistikjinx av kommentatorn

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Hur är det möjligt att gnälla så mycket som denna äckliga publik gör

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Synct: Lyytinen fick också '' en '' smäll ????

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
BP nu också, nu känner man igen sig. Maxwell crosscheckar Lyytinen efter avblåsning och Lyytinen ger tillbaka = Utvisning för Lyytinen.

Känns som att man är i skolan igen, den som blir slagen får inte slå tillbaka.

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
vonDöbeln: Hur fan kan bara Lyytinen åka

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
roger_sundsvall:

Är ju rätt av domaren. Problemet är att en domare aldrig någonsin tagit en bara när två spelare gruffat senaste 25 åren.

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
roger_sundsvall: vilken jäkla fjant till domare. Såg lagom nöjd ut att bara ta Lyytinen

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
{297}: Där kom den, kompensationsutvisningen, den här ligannär ett skämt.. 😅

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Andersson: ...och där måste vi upp!!!💪👊

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Zäta75: Är det bara finnar som inte får slåss ?

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
VARFÖR GER HAN ETT SLAG I ANSIKTET SOM ÄR UTVISNING 10 GÅNGER AV 10!?!?!?!?! Blir så jävla trött så korkade utvisningar. Solklar

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
mupp domare

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Andersson: Lyytinen slår en LHCare blir utvisad

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Andersson: Lyytinen är påställd i allafall. Men sjukt att de bara tar Lyytinen..

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
"Stora, stolta Linköping"

Who's gonna tell them?

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Lomond: Så här det kommer se ut i slutspel . Kämpa o slita o vilja

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Zåsse klubban: När det går för fort är EA totalt panikartad i sina rörelser

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Andersson: Känns som LHC vinner närkamperna o är lite hetare.
Nu kommer vi igen o steppar upp!💪👍

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Zåsse klubban: Såg att det var han nu IGEN, är han totalt jävla hjärndöd eller? SKJUT ut pucken om det ska behövas. Ett löst pass rätt ut.

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
bar mofftak: sen har vi ligans sämsta spelare att få till avsluten också, Stenkvist. Herregud har han fått igenom 5 skott på hela säsongen?

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Herminator: Erik Andersson e för jäklig på assistera motståndarna

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Tikarn97: Dom där jävla neandertalarna skriker LHC LHC. Med 0 hockeykultur

Sänk dom!

Nästa mål blir viktigt

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
{297}: Total katastrof. Tyvärr är jag inte jätteförvånad att Walli och Boyce var inblandade.

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
{297}: Komiskt att EA gör samma sak som mot Leksand, skeppar bort pucken rakt i gapet till motståndaren, den här gången hade han blicken mot spelaren istället.

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
{7043}: EA gjorde exakt samma som mot Leksand, rakt ut till en motståndare fast andra alternativ fanns. Övriga kommentarer överflödiga

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Tikarn97: Samtidigt kunde ju Walli täckt bort skottet..

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Tikarn97: Ru.......k!!!!!!😈😈

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
{7043}: Bedrövligt försvarsspel

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
bar mofftak: Att JJ väljer att boxa ut pucken istället för blockering när vi redan varit pressad i 60 sekunder, det får han ta på sig. Vilket katastrofbyte.

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Skulle precis skriva att vi ser påslagna och fokuserade ut. Sedan får Gallo leka Crosby…

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Den måste Johansson ha , sölpelle

« · 2483876 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer