1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25


Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25

17.55 spelade.


Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Kapten Lindow: Näe, men han är lättprovocerad...

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Springsteen: Håller inte riktigt med... Efter förra årets baksmälla vill man först se till att ha vissa lag bakom sig innan man tittar allt för högt uppåt...

Men sedan...

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Johan J:
Man kan fråga sig hur bra HV:s målis är,, MORA har skjutit 11 skott på två perioder...varav tre mål..

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
actionleif: Bara man inte drar på sig nån tvåa...

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
actionleif: Eller varför inte Sundh? Skulle vara kul !

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Ambroo: Spelar väl ingen roll vad han tycker han har/kommer aldrig att ta ut laget! (inte jag heller iofs)

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Kapten Lindow: Lugn.. Jonte sätter trean i öppen ..

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Johan J: Bara bra hv ska ha stryk !!!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Johan J: Det är ju fan!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25

Mora är riktigt äckliga. Två snabba och vips är det ledning 5-3 borta i Jönköping.


Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Kapten Lindow: Försök övertyga Uddan om det...

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Kom igen nu Timrå!!! 5 min kvar att kriga!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Kapten Lindow: betänk att Jonte är mer av en grovjobbare än en målskytt i mina ögon

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Ambroo: Bäste back i tik äntligen har Kenta insett det också!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Ambroo: Måste vara det, haha!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Ambroo: Inte fan vet jag. Han tar puckarna i alla fall.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Ambroo: Det är ju grönt för er ikväll.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Rox: Lite viktigare att vinna tekningar i egne zon än i tex mittzon va

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Är Jonte på väg mot den stora floppen nu? inte ett enda mål hitills ikväll!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Rox: Hehe jo, det är sant.  =)

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Lemmy: Undrar varför Svebba klivit in och lirat? Nån skada kanske??

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
-Gurra-: Han är väl proffs nu? ; )

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Lemmy: Är inte alla viktiga då...??? =)

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Ambroo: Jadu, man ska aldrig ha några höga förväntningar när "Fingerborgen" dömer.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Rox: Han sa "viktiga tekningar" om jag får vara messerschmitter!  ;)

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Rox: Många viktiga tekningar

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
"Timrå vinner många tekningar".....Luleå leder tekningarna med 33-23...

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
dr-nix: Vem står när de andra faller?

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Det är ju egentligen för tidigt att säga detta men Backlund verkar iaf inte floppa i TIK.

Förhoppningsvis är han ingen DeRouville (som var grym i början för att falla isär efter ett tag)

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Lemmy: Utav bara helvete... Nu plockar han ytterligare än TIK:are.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Lemmy: Jaha...nu ska domarn avgöra detta då...

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Johan J: Plockar han med stöten?

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Ambroo:  Nu höll man på att göra i brallan igen....

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25

Nu hade vi lite tur. Friläge Luleå. Plocken på Backlund som vanligt.


Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25

Rox: Eh. Ja, det är klart. Går för fort när jag skriver ibland.

Nu hänger vi trean när Luleå öppnar sig bakåt. Svenssons andra eller Sundhs första?


Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Johan J: Antar att du menar Backlund...

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Johan J: Tycker att Backlund oxo är hur stabil som helst!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
TIKbiff: Hoho Warg däckade Nilsson, hoppas det gick bra..

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
lincoln:
Kör vi med svedberg i PP ?

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Nu får dom gärna avgöra!
Kom igen - in med trean. Annars blir det jobbiga sista 10

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Springsteen: Backström verkar suga i sig allt. Magen eller handsken.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Det roligaste jag hört ikväll från kommentatorerna på webbradion är att dom tycker att alla fyra kedjorna var bra.. det är inte som i Luleå där man har två vassa kedjor och två "köttar" kedjor, nej man har fyra kedjor som kan producera (även om alla inte håller samma klass som första-linen)

PP för TIK btw.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Springsteen: Jo men de är bättre än många jag hört, helt ok tycker jag. Faktiskt en av de bättre bortareportrar jag hört.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Ambroo: Omg, tur han tog en Luling där då..=)

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Lemmy: Han håller ju på att pinka på sig så fort luleå kommer in
i Timrås son !

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Kapten Lindow:
Det är LG Niemi som är bisittare.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
håll i!!!!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Springsteen: De är lokala förmågor, de här är riktigt bra och objektiva....

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
lincoln: Winnerborg har, är och kommer alltid att vara kass...

« · 754830 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer