1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Malmö - Timrå IK 2007-01-04


Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Hoppas backlund får hålla nollan idag

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Abron:
Å nu då ???

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
ChriZt3r:
Okki

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Abron: 8 min

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
ChriZt3r:
Kan väll inte vara mycket kvar ?

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
spöa skåne jävlarna sundh

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
ChriZt3r: påhlsson och Björk i Malmö och Sund och svedberg i timrå matchstraff + 2 min björk så 5 mot 4 timrå

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
TD: Stor slagsmål nu

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
El Maco: Backlund tog ett skär ut så whalberg kör in i han. Lärking tar ut wahlberg på 2 min. då får han bryt och börjar slå i sarg och is med klubban. får 10 min tror jag men fortsätter då får han matchstraff.

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
El Maco: Han gjorde en Jan-Axel Alavaara. Capice?

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
ChriZt3r: Upplys en som inte ser matchen - vad hände med Wahlberg?

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
JAAA!!! ÄLSKA TIMRÅ!! KUNG! VIKTIGT!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
RTS: jo det lär väl komma snart

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Gladh: Har ju inget sett men kan det vara lite spel a'la gamle Lkpng målvakten från Backes sida?

Hur som haver så kan väl kvalserien avskrivas om kvällens resultat står sig.
J--.- skönt..

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Fy fan va bra :D

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
RTS: Undra hur länge det dröjer tills nästa kompensations utv

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
73Sjöbba:
Men nu är piken i va??
Hemska kommentatorer.. Åsså vart det fart på publiken!!!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Håll i dett nu grabbar.

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
peter regin

0-3

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
73Sjöbba: Älska Lärking

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Gladh: Ja, har verkar kunna filma oxå. 3-0 REGIN

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
TD: Yes Regin 0-3

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
yes kanon backlund är så jävla grym

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Gladh: Perfekt. Wahlberg får sykbryt. 5 mot 3

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Spel fem mot tre då. Kämpa Timrå!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
TIKEUNDERBART: japp det är kanon
nu går vi ut å lägger i en växel till

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Repeter: Ja, men i övrigt sere det ganska jämt ut ?
18-18 i skott. Kan det bli jämnare ?

Ishockey, Elitserien
Malmö - Timrå 0 - 2
(0-0,0-2,X-X)
Första (slut)
Andra (slut) 0-1 (5.50) Mikko Laine
(Lindström/Regin), 0-2 (14.23) Johan
Ryno (Svensson/Warg)

Skott: 18-18 (8-8,10-10,
Utv, Mif: 5x2 Tik: 4x2
Domare: Christer Lärking

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
wap.hockeysnack.com
Och äntligen lite tur...

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Klart det blir 3 poäng.
Backlund är grym !

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Nu har man sett två perioder, spelat har lite att önska, men lite flyt med mål har vi ju haft. Dock saknar jag fortfarande farten och fantasin i offensiven och bättre avlastning till backaran i försvarszonen.

Det positiva är att "nyllet" ser helt ok ut, nästan samma frenesi som i början av säsongen och sist men inte minst Backe verkar vara tillbaka i gammal god form.....AMEN!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Bra period av Timrå. Grötigt som fan i mittzon, men när Timrå vinner så många närkamper som man gör så är dumpa/jaga en utmärkt taktik.
Ryno skön. Taskig split-vision, men handleder har han pöjken.
Backlund ser stabil ut, liksom försvaret i helhet.

Nu käkar vi taggtråd i pausen och håller tätt.

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Dream Team: Tänk om matchfan kunde vara slut nu då.
Kämpa till döds Timrå.
Med tanke på de andra resultaten ikväll så skulle KS spöket fara ett steg längre bort.

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
matte1: ¨
Jo du mellan varven ser vi ut att behöva det..Åsså andra sidan ser det stabilt ut....Jobbigt...

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
ChriZt3r: det tror jag nog tycker att det börjar låta som dom börjar hitta tillbaka till sitt spel nu

ÄNTLIGEN

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
RTS: Ja, det skulle vara skönt att leda med 2 mål inför sista.

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Gladh: Ja 2-0 ledning efter 2 perioder. Måtte detta hålla hela vägen nu

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
nixXz: skulle inte tro det va

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
nixXz: Håll i nu sista 45sek.

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Malmö vänder vinner med 4-2

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
73Sjöbba: Helt underbart! Hur kul som helst att Ryno får göra mål igen! Skulle tro att han kommer att skriva kontrakt med Timrå till nästa säsong.

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Hoppas, Hoppas, Hoppas att dom vinner ikväll!!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
En får rätt idag vem kliver fram..

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
73Sjöbba: Ja man måste faktiskt säga att det ser bra ut.

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
ChriZt3r: 2 snygga mål+ Backlund har fått gjort några riktigt svettiga räddningar

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
RYNO!!!!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
yes!!!!!!!!!!!!!!!!!

bra Ryno

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Härligt flipp-pass av Warg där. 0-2, viktigt!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
ChriZt3r:

Vad härligt!!!!

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
Gladh: Yes 0-2

Sv: Malmö - Timrå IK 2007-01-04
TD: me too!!!!!!!!!!!!

« · 809696 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer