Nu har man sett två perioder, spelat har lite att önska, men lite flyt med mål har vi ju haft. Dock saknar jag fortfarande farten och fantasin i offensiven och bättre avlastning till backaran i försvarszonen.
Det positiva är att "nyllet" ser helt ok ut, nästan samma frenesi som i början av säsongen och sist men inte minst Backe verkar vara tillbaka i gammal god form.....AMEN!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det positiva är att "nyllet" ser helt ok ut, nästan samma frenesi som i början av säsongen och sist men inte minst Backe verkar vara tillbaka i gammal god form.....AMEN!