-Sputnik-: allt är öppet, vare sej vi, cluben plast och plast. Det lag som får bangen for det buck kommer att överraska!! Vi har Gathen och han kommer och hoppas tror jag få ut max av det laget vi har just nu. Men ät ägg ägg har ju Ante också och det får inte underskattas i sammanhanget. Så svårt att sia i allt men dom traditionesenliga klubbarna kommer vara med i toppen som vanligt är ju dom samma FBk, Frölunda, Saik, Lulä m.m precis som Nubben vill att VI ska vara sen i framtiden. Örebro känns som dom kan vara betydligt bättre nu än föregående 2-3 säsonger. Sen är det öppet. Ja Rögle blir ju såklart en topp. Faller allt väl ut är vi också med men det kan ju bli fisk likaså. Det mest viktiga tycker och känns det som att överlever vi denna säsong kan det bli mer på riktigt sen. My opinion nu iaf!!
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2026-27
mikenomad: Ja det är ju ytterst intressant hur de tänker kring LHC som både bantar ner spelarbudget och saknar en första och andracenter i lagbygget.
Hur kan vissa "experter" ha Löven så pass högt i tabellen?
Nog att vi lär slåss i de nedre regionerna, men för det ser jag det inte som otroligt att vi ändock kan ha 2 lag bakom oss när säsongen summeras.
Hur kan vissa "experter" ha Löven så pass högt i tabellen?
Nog att vi lär slåss i de nedre regionerna, men för det ser jag det inte som otroligt att vi ändock kan ha 2 lag bakom oss när säsongen summeras.
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
mikenomad: jag däremot tycker att laget ser spännande ut, vi kommer troligen inte vara topp sex men det viktigaste är att organisationen tar steg. Och att det finns visioner, och framtidsplaner. Det känns som att det var ett tag sedan.
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
Jag är, som nog inte undgått någon, inte särskilt optimistisk inför kommande säsong. Däremot vore det jävligt fräscht om inte exakt v a r j e expert inledde och byggde 90% av sin bedömning av oss på vilka spelare vi tappat
Det börjar bli FÖRBANNAT tröttsamt och söndertuggat
Det börjar bli FÖRBANNAT tröttsamt och söndertuggat
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
DrCox: Conny strömberg är ledig. Passar som hand i handske hos er modolider.
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
Gorkyman: "Jag ser att man har en GM, sen en sportchef som är chef över A-laget och sportrådet där man har scouter som Zäta och Emil Berglund.
Min förhoppning är att, när vi har ekonomiska möjligheter, ta in en sportchef."
Hmm han nämner Zäta och Emil B som sportråd men inte Gunno. Kan Gunno vara aktuell som ny sportchef?
Min förhoppning är att, när vi har ekonomiska möjligheter, ta in en sportchef."
Hmm han nämner Zäta och Emil B som sportråd men inte Gunno. Kan Gunno vara aktuell som ny sportchef?
Sv: Silly Season 2026-27
Annaaa: Det är väl inte så konstigt.
Man vill inte säga det men man betraktar Timrå som ett så mycket bättre lag än Djurgården, så att en spelare i Timrå platsar knappt i laget, men om han kommer till DIF så är han en toppspelare.
Man vill inte säga det men man betraktar Timrå som ett så mycket bättre lag än Djurgården, så att en spelare i Timrå platsar knappt i laget, men om han kommer till DIF så är han en toppspelare.
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
Villervalla: Platsen är vikt för Bojjan, man tar snart in honom på inskolning.
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
Jaha helg igen då. Kall öl solen skiner och m0d0 i HA. Noterar även att de små liven är oroliga att något lag i NHL eller SHL ska norpa någon av deras spelare
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: Boyce? Det var väl tänkt att han ska få en roll i föreningen.
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
Annaaa: Jag tycker hela upplägget för Nubbens frånträde på sikt är föredömligt. Något som jag tar för givet (läs: hoppas) inte enbart är Nubbens egen verklighet.
+ 2