+ 3
Inlägg: 3039448
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
mikenomad: Ja det är ju ytterst intressant hur de tänker kring LHC som både bantar ner spelarbudget och saknar en första och andracenter i lagbygget.
Hur kan vissa "experter" ha Löven så pass högt i tabellen?
Nog att vi lär slåss i de nedre regionerna, men för det ser jag det inte som otroligt att vi ändock kan ha 2 lag bakom oss när säsongen summeras.
Hur kan vissa "experter" ha Löven så pass högt i tabellen?
Nog att vi lär slåss i de nedre regionerna, men för det ser jag det inte som otroligt att vi ändock kan ha 2 lag bakom oss när säsongen summeras.
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
mikenomad: jag däremot tycker att laget ser spännande ut, vi kommer troligen inte vara topp sex men det viktigaste är att organisationen tar steg. Och att det finns visioner, och framtidsplaner. Det känns som att det var ett tag sedan.
+ 2
Det börjar bli FÖRBANNAT tröttsamt och söndertuggat