Precis som utlovat gjorde jag idag en vända norrut till Ö-vik och kollade in Hägglunds-Lappsatan... En fantastiskt cool slutspelshockey-upplevelse med nerv och hög stämning... MoDo dominerade första halvan av matchen totalt och 3-0 kändes närmast i underkant... Allt kändes positivt, möjligen med undantag att jag fick Ö-viks värsta gapkäft i stolen bakom mig... Men det kan man stå ut med! Det är ju ändå slutspel och Ö-vikarna ska ju vara en av landets mest fanatiska hemmapublik!
Följde även rapporttavlan och såg att Boden lyckades - mycket tursamt tydligen - knipa den andra kvalplatsen efter Leksand... Coolt! Givetvis är man nu sugen på en bortaresa till ens forna lumparstad... Björkängshallen! 2 x 60 jävla mil i buss förvisso, men detta syns onekligen lockande!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Följde även rapporttavlan och såg att Boden lyckades - mycket tursamt tydligen - knipa den andra kvalplatsen efter Leksand... Coolt! Givetvis är man nu sugen på en bortaresa till ens forna lumparstad... Björkängshallen! 2 x 60 jävla mil i buss förvisso, men detta syns onekligen lockande!